訪客留言 (212)
raycook 於 2008-10-06 07:32 PM 發表:
                                           白白
                白白
              白白
             白白白白白白白白白白
             白        白
             白   痴    白
             白        白
             白白白白白白白白白白
             白        白
             白   妹    白  +陣d先 生女-  真變(太)                                                              白        白
             白白白白白白白白白白
raycook 於 2008-10-06 07:21 PM 發表:
 HaHa
成日逼人留言
-=-
白痴妹(細只看5到嫁?)
 
YuKiWoNg_905 於 2008-10-02 10:16 PM 發表:
cM fOr U
raycook 於 2008-09-30 07:13 PM 發表:
差D唔記得自己個密碼∼∼
哈哈
raycook 於 2008-09-30 07:09 PM 發表:
 我個BLOg都唔想用人來~
我都係開來應下你姐- -哈哈
唔好開大啦-同埋咩CM?
高度?? 177哈哈-係唔係好高呢???
呵呵呵呵-呵。呵-
 
 
 
同埋你個花名唔係→→白日夢咩??[+個發字]




清屏!!





清屏!!!





清屏!!!!
ronald668 於 2008-09-14 05:04 PM 發表:
ronald668 於 2008-09-07 12:07 AM 發表:
CM仔到=]
aa332622 於 2008-08-23 06:01 PM 發表:
 
joni123 於 2008-08-21 02:57 PM 發表:
hi~~我都同你一樣係林炳炎的''我係6c
你係5係栗老師教英文??
我係葉嘉穎<<<記5記得我牙
cM喔
得閒+我啦
 
ronald668 於 2008-08-16 05:36 PM 發表:
[ 返回 mungying 的個人主頁 ]