訪客留言 (212)
|
raycook 於 2008-10-06 07:21 PM 發表:
HaHa
成日逼人留言-=- 白痴妹(細只看5到嫁?) |
|
YuKiWoNg_905 於 2008-10-02 10:16 PM 發表:
cM fOr U
|
|
raycook 於 2008-09-30 07:13 PM 發表:
差D唔記得自己個密碼∼∼
哈哈 |
|
raycook 於 2008-09-30 07:09 PM 發表:
我個BLOg都唔想用人來~
我都係開來應下你姐- -哈哈 唔好開大啦-同埋咩CM? 高度?? 177哈哈-係唔係好高呢??? 呵呵呵呵-呵。呵- 同埋你個花名唔係→→白日夢咩??[+個發字]
清屏!! 清屏!!! 清屏!!!! |
|
ronald668 於 2008-09-14 05:04 PM 發表:
![]() |
|
ronald668 於 2008-09-07 12:07 AM 發表:
CM仔到=] |
|
aa332622 於 2008-08-23 06:01 PM 發表:
![]() |
|
joni123 於 2008-08-21 02:57 PM 發表:
hi~~我都同你一樣係林炳炎的''我係6c
你係5係栗老師教英文??
我係葉嘉穎<<<記5記得我牙
cM喔
得閒+我啦
|
|
ronald668 於 2008-08-16 05:36 PM 發表:
![]() |
[ 發表留言 ]



白白
白白
白白白白白白白白白白
白 白
白 痴 白
白 白
白白白白白白白白白白
白 白
白 妹 白 +陣d先 生女- 真變(太) 白 白
白白白白白白白白白白