訪客留言 (1155)
|
|
傑。仔 於 2008-10-30 08:47 PM 發表:
我好愛你呀!! 琪琪 我愛你一生一世
|
|
|
jj 於 2008-10-30 07:59 PM 發表:
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
|
|
|
你估下-,- ......jacky-,- 於 2008-10-30 07:52 PM 發表:
-0- 係咪唔信 ?? 佢等陣真係留言係你個qooza到嫁
|
|
|
你估下-,- ......jacky-,- 於 2008-10-30 07:38 PM 發表:
對唔住呀 我應該咁樣話你 唔好意思-,-
|
|
|
LoVe○●康 於 2008-10-30 07:36 PM 發表:
琪琪a0a 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 係我錯 我吾應該咁樣話你=/\=
|
|
|
穎 於 2008-10-30 07:36 PM 發表:
有冇人玩瑪奇 =]
|
|
|
你估下-,- ......jacky-,- 於 2008-10-30 07:35 PM 發表:
-,- g o o d d o g ......... 你好................型 仔0.0
|
|
|
你估下-,- ......jacky-,- 於 2008-10-30 07:29 PM 發表:
冇野好講囉 你咁神 ........... on9人士 =-= 258654: 咁多人中意你 哈- -
|
|
Mickeyxdxdxd 於 2008-10-28 09:11 PM 發表:
霍俊諺說: i love 黃美琪xd.....
淫俊諺上._.
|
|
|
〃lOvE♥ "→小俊 ..`=] 於 2008-10-27 09:53 PM 發表:
你是我天上的太陽,在天空閃耀著我,在晚上你是我的流星,如果有顆流星閃過,我很希望擊中的是你
霍俊諺上
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 mykiki 的個人主頁 ]