訪客留言 (1155)
傑。仔 於 2008-10-30 08:47 PM 發表:
我好愛你呀!!    琪琪                  我愛你一生一世
jj 於 2008-10-30 07:59 PM 發表:
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
你估下-,- ......jacky-,- 於 2008-10-30 07:52 PM 發表:
-0-         係咪唔信 ??  佢等陣真係留言係你個qooza到嫁
你估下-,- ......jacky-,- 於 2008-10-30 07:38 PM 發表:
對唔住呀   我應該咁樣話你  唔好意思-,-
LoVe○●康 於 2008-10-30 07:36 PM 發表:
 琪琪a0a 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 對吾住 係我錯 我吾應該咁樣話你=/\=
穎 於 2008-10-30 07:36 PM 發表:
有冇人玩瑪奇 =]
你估下-,- ......jacky-,- 於 2008-10-30 07:35 PM 發表:
-,-   g                o          o            d           d              o                 g   .........  你好................型      仔0.0                   
你估下-,- ......jacky-,- 於 2008-10-30 07:29 PM 發表:
冇野好講囉   你咁神 ........... on9人士     =-=     258654:  咁多人中意你   哈- -
Mickeyxdxdxd 於 2008-10-28 09:11 PM 發表:
霍俊諺說: i love 黃美琪xd.....
                                                            淫俊諺上._.        
〃lOvE♥ &quot→小俊 ..`=] 於 2008-10-27 09:53 PM 發表:
你是我天上的太陽,在天空閃耀著我,在晚上你是我的流星,如果有顆流星閃過,我很希望擊中的是你
 
 
 
                                                                                                 
                                                                                                      霍俊諺上
[ 返回 mykiki 的個人主頁 ]