訪客留言 (63)
|
|
iibabmiv3v 於 2009-11-06 08:37 PM 發表:
- C0MM2NT.
- 路過.
|
|
zooamy147 於 2009-11-05 04:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
YumiSit 於 2009-11-04 11:02 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
mynamechuchu 於 2009-11-04 02:34 PM 發表:
下0口0
你想講咩呀
唔多明-口-
|
|
kasimgap 於 2009-11-04 12:59 PM 發表:
唔係瓜,,,講咪知的
|
|
mynamechuchu 於 2009-11-03 10:39 AM 發表:
你唔識架人..............
|
|
mynamechuchu 於 2009-11-03 10:38 AM 發表:
小明,.,,
我都錫你呀>.<
|
|
mynamechuchu 於 2009-11-03 10:37 AM 發表:
老婆~~~
你種留咗3只字味同我講喎>.<
|
|
kasimgap 於 2009-11-02 10:48 PM 發表:
你是WHO?
|
|
ceciliameng 於 2009-11-02 07:17 PM 發表:
COMMENT0.0
小明錫你le!
|
[ 發表留言 ]