訪客留言 (63)
iibabmiv3v 於 2009-11-06 08:37 PM 發表:
- C0MM2NT.
- 路過.
zooamy147 於 2009-11-05 04:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
YumiSit 於 2009-11-04 11:02 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
mynamechuchu 於 2009-11-04 02:34 PM 發表:
下0口0
 
你想講咩呀
 
唔多明-口-
kasimgap 於 2009-11-04 12:59 PM 發表:
 唔係瓜,,,講咪知的
mynamechuchu 於 2009-11-03 10:39 AM 發表:
你唔識架人..............
mynamechuchu 於 2009-11-03 10:38 AM 發表:
小明,.,,
 
我都錫你呀>.<
mynamechuchu 於 2009-11-03 10:37 AM 發表:
老婆~~~
 
你種留咗3只字味同我講喎>.<
kasimgap 於 2009-11-02 10:48 PM 發表:
 你是WHO?
ceciliameng 於 2009-11-02 07:17 PM 發表:
COMMENT0.0
       小明錫你le!
[ 返回 mynamechuchu 的個人主頁 ]