訪客留言 (715)
dick2794 於 2010-01-14 11:17 PM 發表:
 c0mment
babyimissyou 於 2010-01-14 09:48 PM 發表:
`c[]mm2nt...

13y:包包'']
kongpowu 於 2010-01-14 07:00 PM 發表:
 回:
 我知...
不過...唔想打佢個名..牙嘛..-3-'
Sp0ngeBob 於 2010-01-13 08:30 PM 發表:
今日仲唔凍.
siusheep1437 於 2010-01-13 01:40 PM 發表:
妳巧丫頭!!芷芷xDDD!!!!
CommenT!!!!
bobo098 於 2010-01-12 10:37 PM 發表:
好耐冇見既kai芷;)
cm;)
Sp0ngeBob 於 2010-01-12 10:03 PM 發表:
我都有同感ha.
Sp0ngeBob 於 2010-01-12 09:48 PM 發表:
聽日要啊.
你吾使?
Sp0ngeBob 於 2010-01-12 09:33 PM 發表:
你都唔好凍親啊.
Sp0ngeBob 於 2010-01-12 09:14 PM 發表:
好似話今晚會跌到得番10度.
成日隻手都好凍=.=
[ 返回 natalie25 的個人主頁 ]