訪客留言 (715)
|
|
dick2794 於 2010-01-14 11:17 PM 發表:
c0mment
|
|
babyimissyou 於 2010-01-14 09:48 PM 發表:
`c[]mm2nt... 13y:包包''] |
|
kongpowu 於 2010-01-14 07:00 PM 發表:
回:
我知...
不過...唔想打佢個名..牙嘛..-3-' |
|
Sp0ngeBob 於 2010-01-13 08:30 PM 發表:
今日仲唔凍
|
|
siusheep1437 於 2010-01-13 01:40 PM 發表:
妳巧丫頭!!芷芷xDDD!!!!
CommenT!!!! |
|
bobo098 於 2010-01-12 10:37 PM 發表:
好耐冇見既kai芷;)
cm;)
|
|
Sp0ngeBob 於 2010-01-12 10:03 PM 發表:
我都有同感ha.
|
|
Sp0ngeBob 於 2010-01-12 09:48 PM 發表:
聽日要啊.
你吾使?
|
|
Sp0ngeBob 於 2010-01-12 09:33 PM 發表:
你都唔好凍親啊.
|
|
Sp0ngeBob 於 2010-01-12 09:14 PM 發表:
好似話今晚會跌到得番10度.
成日隻手都好凍=.=
|
[ 發表留言 ]