訪客留言 (53)
|
|
kapanka 於 2009-01-05 03:20 PM 發表:
COMMENT@@^^^
|
|
KLD1 於 2009-01-05 01:13 AM 發表:
`comment;-v-
|
|
MANDY_MC 於 2009-01-01 01:48 PM 發表:
☆╭┐┌╮☆°.﹒
╭┘└┘└╮∴°☆° └┐..┌┘───╮∴° ╭┴──┤HAPPY ├╮ │o o│牛YEAR │●° ╰┬──╯ │ ∴°﹒ ☆ ˍ|ˍ/ˍˍˍˍˍ/∴☆ ~~~~~Happy New Year~ ~~~~~ |
|
tungcharlene 於 2008-12-31 03:23 PM 發表:
聽日就系09年拉;
亦都系08年既最後1日!
你地諗住聽晚點過先? 同朋友?屋企人? 定系自己既情人呢? 點都好喇!祝你地新年塊洛 我要你地個個09年; 都要第1時間黎我個bg啊 吾黎打peT.v. ♥c0mm3nT<3* |
|
sam20041993 於 2008-12-21 07:08 PM 發表:
祝你聖誕節快樂 ^_^ By:鋒鋒 |
|
vivien1125 於 2008-11-29 02:52 PM 發表:
- c0mmEnT f0r y0u ' |
|
vivien1125 於 2008-11-29 02:52 PM 發表:
- c0mmEnT f0r y0u ' |
|
Little_Boss 於 2008-11-24 09:22 PM 發表:
cOww3nt
|
|
rainycc 於 2008-11-20 01:49 PM 發表:
今日係亞綸既生日喔~ 給一個祝福吧~CMCM
|
|
carmen0517 於 2008-10-25 11:36 AM 發表:
cm............fot you
|
[ 發表留言 ]