訪客留言 (53)
kapanka 於 2009-01-05 03:20 PM 發表:
COMMENT@@^^^
KLD1 於 2009-01-05 01:13 AM 發表:
`comment;-v-
MANDY_MC 於 2009-01-01 01:48 PM 發表:
 ☆╭┐┌╮☆°.﹒
╭┘└┘└╮∴°☆°
└┐..┌┘───╮∴°
╭┴──┤HAPPY  ├╮
│o o│牛YEAR │●°
╰┬──╯        │ ∴°﹒
☆ ˍ|ˍ/ˍˍˍˍˍ/∴☆
~~~~~Happy New Year~ ~~~~~

tungcharlene 於 2008-12-31 03:23 PM 發表:
聽日就系09年拉;
亦都系08年既最後1日!
你地諗住聽晚點過先?
同朋友?屋企人?
定系自己既情人呢?
點都好喇!祝你地新年塊洛
我要你地個個09年;
都要第1時間黎我個bg啊
吾黎打peT.v. 

c0mm3nT<3*
 
sam20041993 於 2008-12-21 07:08 PM 發表:
祝你聖誕節快樂 ^_^
                                    By:鋒鋒  
vivien1125 於 2008-11-29 02:52 PM 發表:
 
 -   c0mmEnT f0r y0u '
vivien1125 於 2008-11-29 02:52 PM 發表:
 
 -   c0mmEnT f0r y0u '
Little_Boss 於 2008-11-24 09:22 PM 發表:
cOww3nt
 
rainycc 於 2008-11-20 01:49 PM 發表:
 今日係亞綸既生日喔~ 給一個祝福吧~CMCM
carmen0517 於 2008-10-25 11:36 AM 發表:
 cm............fot you
[ 返回 natalie32123 的個人主頁 ]