訪客留言 (158)
Best1314 於 2010-02-14 04:04 PM 發表:
  [omM3nt+]`★╮
 嗨-333-"
cyf123 於 2010-02-14 02:52 PM 發表:
 comment`
loveken929 於 2010-02-14 02:42 PM 發表:
 冇錯...講起花名佢點會冇...
cry0v0 於 2010-02-10 10:02 PM 發表:
 你有花名架
就系比我由細叫到大既`布仔x)
嘿v_v"
kristy1638 於 2010-02-10 04:58 PM 發表:
c0mm3nt;)
新年進步=]
loveken929 於 2010-01-12 10:55 PM 發表:
 得閒飲杯茶食個包仲好啦,,
叫我呢d乖仔去打機
janicefiona 於 2010-01-12 08:01 PM 發表:
 ..''CMMMMMMMMMM
cry0v0 於 2010-01-12 06:44 PM 發表:
搶壹cM喲;]
[ 返回 neivex0128 的個人主頁 ]