訪客留言 (126)
|
|
karen_k 於 2010-10-19 04:09 PM 發表:
回COMMENT
|
|
rextso 於 2010-10-19 02:05 AM 發表:
Hey my friend, how are u doing?
My msn: [email protected]
btw give it to john leung too, bet he miss me very much-3-'
how is school? please reply!!cheers=]
|
|
rextso 於 2010-10-14 01:35 AM 發表:
miss my school uniform :<
|
|
puipuizoo 於 2010-10-09 08:59 PM 發表:
★com23Nt =)
|
|
CSuki12796 於 2010-10-09 06:03 PM 發表:
♥c0mm3nT=]
|
|
lokkiu_0813 於 2010-10-05 08:35 PM 發表:
cm 4 U !!=]
|
|
chykaiyin 於 2010-10-04 07:33 PM 發表:
生日快樂=]
|
|
rextso 於 2010-09-26 06:20 AM 發表:
我知咁講gaygay地..但你有無掛住我
xd
|
|
rextso 於 2010-09-26 06:16 AM 發表:
我知咁講gaygay地...不過你有無掛住我-3-;'
|
|
shly530 於 2010-09-16 07:35 PM 發表:
Comment ♥
|
[ 發表留言 ]