訪客留言 (57)
IENG95 於 2009-10-20 09:31 PM 發表:
冇囉.你覺得姐-v-!!
IENG95 於 2009-10-19 10:52 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
oOarthurOo 於 2009-10-19 09:56 PM 發表:
講咩呀你,你同你個十蚊飯食完30蚊全餐未呀?
pgok68951222 於 2009-10-15 09:03 PM 發表:
鵬哥....同呀嫂大戰完未呀xd
IENG95 於 2009-10-14 10:44 PM 發表:
               吾係-,-
Angel___Lee 於 2009-10-14 04:48 PM 發表:
CM~~~~
loutatchi 於 2009-09-25 11:31 PM 發表:
路人..............cm
IENG95 於 2009-09-21 10:45 PM 發表:
 -,-cm
oOarthurOo 於 2009-09-20 01:29 AM 發表:
你地就好啦!!我都冇100分,都仲差少少
♀❤↗◈↑la_N。cE↓゙ ゚ 於 2009-09-19 06:19 PM 發表:
 人地比邦哥104分 唉 同邦哥無得比 放到咁大 睇唔睇到嫁
[ 返回 oOarthurOo 的個人主頁 ]