訪客留言 (93)
ansonkwok201 於 2010-06-21 12:53 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
hin141 於 2010-06-19 01:25 PM 發表:
=comment=
rhino88 於 2010-06-16 08:10 PM 發表:
CM!要回呀!!!
Angela_la_la 於 2010-06-12 01:14 PM 發表:
COMMENT;>
jimmy6d06 於 2010-06-06 02:10 PM 發表:
路過comment=)
生日快樂~做個朋友吧
加我啦^_<
siu030hey 於 2010-06-05 10:56 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
childbaby0_0 於 2010-05-25 06:44 PM 發表:
comment )3'
 
要回嫁 3)']
cky_v3v 於 2010-04-26 01:34 AM 發表:
comment:)
要回(3
pro_clapsell 於 2010-04-03 07:27 PM 發表:
 
 CM=] 歡迎黎睇下 又加新野喇=w=
ruby986 於 2010-03-29 06:34 PM 發表:
 
 
我漫畫出售哇   價錢好平架炸  你出街買1本最平刀要20蚊本啦  但我最貴刀系賣15蚊  最平就7蚊本  系咪好抵吖  快d add我msn啦   我msn系:[email protected]   我=緊你架    交收地點再講   時間盡就你     p.s add左我既同我講話想買漫畫     我D幾乎全部刀系少女漫畫黎....男仔我5知你中5中意睇,不過你可以+左我先,我再話比你知有咩書xd
  
  
              我仲有熊仔喔..¥100炸>,<頸到大比甘大只吖...快D add我啦... 
 
 
     另放1個藍色豬豬書包,3個袋
     2本字典(1本中1本英),1本中1練習,2本小6練習
[ 返回 oSweetBBo 的個人主頁 ]