訪客留言 (27)
|
|
k1Ssy0u 於 2010-04-20 09:32 PM 發表:
勤囝你系咪傻撚左?
|
|
pETEr9999999 於 2010-04-20 08:34 PM 發表:
小朋友 你讀方中邊班呀?? 跟誰人呀?? 要嘈就黎2a班搵劉祥 ok? 咪係我qooza到寸77咁 好冇?
|
|
aRszE_520 於 2010-04-20 02:19 PM 發表:
玩完未牙你.
你係咪真係戇撚9嫁.
傻系系咁撚樣.
好撚好玩咩.
低b完咪牙你.
|
|
OkOk520 於 2010-04-19 11:17 PM 發表:
on99!!
|
|
OkOk520 於 2010-04-19 11:17 PM 發表:
玩夠未丫你"
|
|
ahhstupidv3v 於 2010-04-19 02:37 PM 發表:
-_- 我好無奈.
您好似俾好多人叼梗-o-
|
|
punyin33 於 2010-04-17 03:12 PM 發表:
做左友唔認
驚就唔好玩啦
冇啦啦拎我張想去串人
你冇撚野呀
|
|
yung1211 於 2010-04-17 11:17 AM 發表:
你有冇野丫 係我寶貝qz搞亂檔 好好玩丫.v.
|
|
MosQuit0_M0z 於 2010-04-17 10:54 AM 發表:
你邊个阿-,-
|
|
punyin33 於 2010-04-17 02:51 AM 發表:
你邊個呀
好好玩呀
冇啦啦拎我張想去串人
你係咪傻嫁
你要串人就拎自己張想啦
快D講你係邊個
點解你會知我咁多野
你係邊個
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 on9_on9 的個人主頁 ]