訪客留言 (19)
mca63740811 於 2008-08-21 07:03 PM 發表:
 
路過...比個CM你"
中意回就回...唔中意回就唔好回啦!!
大家都係屯門友...你邊間中學?!
sweetsses 於 2008-08-21 01:01 PM 發表:
c0mmenT`
c0mmenT`
c0mmenT`
c0mmenT`
c0mmenT`

byEriCa

godfreyhc 於 2008-08-10 09:11 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
霍sir 於 2008-07-11 03:23 AM 發表:
許同學,
 
無意中竟然撞入了你的BLOG,你好嗎?你們畢業快一年了!
 
很懷念在呂小教導你們的日子! 雖然有時我要'扮下惡',但不論你們多頑皮,你們6G在我的心目中永遠是一班可愛的小天使!
 
讀書成績怎樣?學校的新生活好嗎?
 
祝暑假快樂!
 
霍sir(真的)
mandy2743 於 2008-07-10 11:38 PM 發表:
 hihi^^
oobb 於 2008-06-29 08:25 PM 發表:
喂∼+我la
oobb 於 2008-06-27 03:43 PM 發表:
俾我cm你亞...http://blog.qooza.hk/oobb
oobb 於 2008-06-27 03:41 PM 發表:
hi~我係高小希亞!!!!xdxd....
love_loveyan 於 2008-06-16 08:33 PM 發表:
路過
cm
[ 返回 onki329love 的個人主頁 ]