訪客留言 (110)
FONgx3 於 2008-06-24 05:20 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kakio520 於 2008-06-24 12:30 PM 發表:
haha  *v*  路過下先 ,,,
FONgx3 於 2008-06-24 01:14 AM 發表:
你係...?
comment`
xxx1221 於 2008-06-20 10:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kawai55 於 2008-06-20 05:03 PM 發表:
 hahahaha
你都係濠江ga~~^^
wei1992125 於 2008-06-20 02:14 PM 發表:
丫毛.!我係速龍丫...!!!><
 cm 4u..
p333819081 於 2008-06-18 11:18 PM 發表:
鍾意自己開個網.想點就點.夠自由..好憎個blog到有其他d廣告係到.太多限制.
唔準妒嫉,ok
Cookieyan 於 2008-06-18 11:14 PM 發表:
a毛*v*
做咩唔開個qooza佢啊''?
kawai55 於 2008-06-16 05:52 PM 發表:
呵呵呵
多謝你cm比我啊
c 翻比你拉^口^"
xxx1221 於 2008-06-13 02:01 PM 發表:
多謝你禮貌的cm!'
我也很禮貌地c俾你!!! 
              by:生菜!- 
[ 返回 p333819081 的個人主頁 ]