訪客留言 (704)
kiki_1313x_x 於 2012-02-08 06:00 PM 發表:
嘿嘿.睇番之前d comment!好掛住也(k)
tommy1107 於 2012-01-25 09:47 PM 發表:
cm
baby_s0_ 於 2011-12-21 09:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
chungpowa 於 2011-11-10 08:38 PM 發表:
我都想
zzj40758615 於 2011-11-06 04:21 AM 發表:
親愛的妹妹;
  i miz u
kiki_1313x_x 於 2011-10-05 12:10 AM 發表:
:$:$:$:$:$:$:$:$:$ puipuib<3
jackey94527 於 2011-06-20 07:55 AM 發表:
泥留個cm先;)
我開左個新論壇喎;)
吾系禁都吾泥撐下場掛._.?!
快d泥支持下啦;)
520論壇: 
希望你會加入520呢個大家庭啦=)
系度妳會識到更多吾同既朋友;)
快d入泥玩下,吹下水,識下朋友啦;)
bbb_bbb123 於 2011-06-11 02:27 PM 發表:
 
第2團手繩-$13就可以買到啦!![一手交一手!]
http://blog.qooza.hk/bbb_bbb123?eid=22623386

第4團平光鏡-全步吾過30蚊![一手交一手!]

http://blog.qooza.hk/bbb_bbb123?eid=23768773
第2團耳機-最平25蚊![現貨]
http://blog.qooza.hk/bbb_bbb123?eid=21354802
第1團-3D防水星紗眼線筆$10

http://blog.qooza.hk/bbb_bbb123?eid=23926593
第1團-團訂c0n[可批] 
http://blog.qooza.hk/bbb_bbb123?eid=22990493

全步可批!
samyiu84 於 2011-06-07 11:30 PM 發表:
吾介意的話...做個朋友呀xd
CommEnt
janeho520 於 2011-06-04 09:12 AM 發表:
cm~
[ 返回 p520pui 的個人主頁 ]