訪客留言 (77)
midas_eshop2 於 2010-03-30 05:11 PM 發表:
唔該!!唔該!!
又係我地夜貓貓論壇呀
阻阻你
我地論壇搞左個壇花壇草選舉
有興趣就黎睇下丫
唔該!!
 
www.midas-eshop.com

PS:E個CM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒∼*

mokcheukhang 於 2010-03-29 09:00 PM 發表:
 55,你知吾知我係邊個
mokcheukhang 於 2010-03-27 10:01 PM 發表:
 你係米識劉少恆嫁?點識?佢依家係我個同學
ChanChunYung 於 2010-03-24 05:38 PM 發表:
c0mM3n7
may0731 於 2010-03-14 09:43 AM 發表:
 C0mmεητ;) 
may0731 於 2010-03-14 09:43 AM 發表:
 C0mmεητ;) 
midas_eshop 於 2010-03-11 05:31 PM 發表:

唔該~唔該~
我地論壇招募緊會員
可唔可以黎支持下牙?!
注冊成為我地嘅會員丫
唔該晒!!!


www.midas-eshop.com

PS:E個CM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒∼*

a26345771 於 2010-03-09 07:45 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
hEijA1v_v 於 2010-03-02 08:57 PM 發表:
 路:>
LWY1227 於 2010-02-24 10:05 PM 發表:
  小詩你是SSP的?!
  我也是XDD
  我讀NWCSS的喔XD~~
  你小學是讀五邑的喔~
  我是讀四邑的XDD~~
 
[ 返回 pandasze 的個人主頁 ]