訪客留言 (347)
watermolen77 於 2009-08-21 01:21 PM 發表:
 c0mM3Ne7 4 BB
sOyan_orz 於 2009-08-21 04:59 AM 發表:
CM;]
 
yu_BaBy_0911 於 2009-08-19 08:32 PM 發表:
cm.
畢左業唔識人啦~
返黎都唔搵人...
Laushukyix3x 於 2009-08-19 05:20 PM 發表:
你個死人頭去死啦
yanyanv3v 於 2009-08-18 11:51 PM 發表:
賴B仔!!
candyshum123 於 2009-08-18 09:40 PM 發表:
 
 RE;
唔哂;)`
watermolen77 於 2009-08-18 03:17 PM 發表:
 伸有兩個禮拜就返学.....
做乜搞到咁吖你個頭.......
Hand,Hand......
watermolen77 於 2009-08-18 12:15 PM 發表:
Y你個頭做乜鬼嘢吖??!!
做乜剪到咁吖??>w<Y
watermolen77 於 2009-08-18 11:08 AM 發表:
 你個頭好搞笑>w<
winnie_6151 於 2009-08-18 11:01 AM 發表:
[ 返回 pk556 的個人主頁 ]