訪客留言 (18)
|
|
PooHPooH07 於 2008-11-09 09:11 AM 發表:
仲乜只可以比好友睇嫁 ..
我想回cm比你姐 ..
|
|
pk71349955 於 2008-10-30 07:31 PM 發表:
唔係唔開...只係比好友姐
Avril唱就而新喇...笑 |
|
Y0ko 於 2008-10-29 10:20 PM 發表:
c02m3nt`3>
|
|
Y0ko 於 2008-10-29 10:15 PM 發表:
re`那東東蠻可愛,哈哈xdd
|
|
Y0ko 於 2008-10-29 10:14 PM 發表:
不開日誌嗎._.?
re;那歌好像Avril作詞的,
可惜不是Avril唱;给了日本人唱!
怪怪的-v-
|
|
xx66109074 於 2008-10-27 07:31 PM 發表:
傻水-33333-!
|
|
kailok29 於 2008-06-11 06:56 PM 發表:
cm"
|
|
xx66109074 於 2008-06-11 06:33 PM 發表:
整返好個bl0g拿
|
[ 發表留言 ]