訪客留言 (116)
suyi_520 於 2009-01-03 08:19 PM 發表:
 
路過 `
 

c0mmEnT
要回滴
雪宜 於 2008-11-30 05:57 PM 發表:
鍾意可以+
雪宜 於 2008-11-30 05:57 PM 發表:
鍾意可以+
龜` 於 2008-10-18 12:47 AM 發表:
嗚嗚嗚...
有冇搞錯....(畫圈中
 
cm`,,,
你不要知我是誰
只要知我曾到此一遊`*p
KONGPUIYEE 於 2008-07-07 02:40 PM 發表:
CM`
" 傻Co ﹡ 於 2008-01-30 09:00 PM 發表:
"cM 4 U ~
知唔知我係冰個呢?睇你個樣都唔知架啦,
下次開估@v@
[傻c0到此一遊]......
[ 返回 polkmn 的個人主頁 ]