訪客留言 (65)
chonglkp 於 2008-08-04 02:57 PM 發表:
(係日誌到留唔到言,於是黎左呢到留)
好希望你同你fd快啲好番啦.我都有過同你一樣既經曆..所以我好明白你..
你fd應該好快就原諒你嫁啦,,
marco 於 2008-08-04 11:17 AM 發表:
hi hi 粉腸&大西洋
 
axzechoi 於 2008-07-23 11:21 PM 發表:
 來留CM滴....
你也上我BLOG吧!!
axzechoi 於 2008-07-23 11:04 PM 發表:
嗨,姐姐
留個小小的CM
kristy_love 於 2008-07-22 07:36 PM 發表:
送你一個大大大大大大大大 CM吧!!!!!!
 
[ 返回 polly_me 的個人主頁 ]