訪客留言 (267)
mymelodt 於 2010-03-06 05:38 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
coffetea 於 2010-03-04 06:04 PM 發表:
C[]mm3nt fOr U```
by;;妖女夭;)
mymelodt 於 2010-03-02 06:16 PM 發表:
 

 cM Ja! ;>

 

聽日BABii生日,比d面留多幾個cm啦

 

coffetea 於 2010-03-01 09:20 PM 發表:
C[]mm3nt fOR U``
*妖妖;)
SiuchingA__A 於 2010-02-28 10:04 PM 發表:
 
Comment:p`

要回丫<3!

by 星星星;D` 
wingky1996 於 2010-02-28 09:37 PM 發表:
 我係呀豬朋(<<<你知係邊個呀可?)
對佢積極d,唔使怕醜.
SiuTunG_jAii 於 2010-02-28 07:52 PM 發表:
聖言@[]@''
我識1條友也是聖言的-.-"
SiuTunG_jAii 於 2010-02-28 07:48 PM 發表:
c0mm3nT`=]
paraselene 於 2010-02-28 06:51 PM 發表:
 c0mm3nt
omandyo1126 於 2010-02-28 06:34 PM 發表:
c0ms;
你qz好hand-__-
入吾到去留/(0)\
[ 返回 polonok 的個人主頁 ]