訪客留言 (39)
|
|
tracyching26 於 2010-08-02 06:08 PM 發表:
你又知我冇墊既 咁你又知我冇墊既?
嘩 哦!
你咁變態望人胸嫁 學你姐;p
我冇墊都冇凸囉 証明你冇lin囉^____^v
唔似得你冇凸lin學人墊^___^ 好過你吾墊-,-
|
|
|
望到有隻小學雞 於 2010-08-02 06:07 PM 發表:
我哂時間又點?
關你事??
high撚大左??
係到屌人@@?
好好玩-w-??
去旅行post出黎做乜
唔公開自己驚人吹雞?
講野有point d la plz
|
|
babiii_kwan 於 2010-08-02 06:00 PM 發表:
*鋒.打字打得太快;打錯左無為意tim;so sorry~
|
|
babiii_kwan 於 2010-08-02 05:58 PM 發表:
變態女子一位!! 妳同我好熟?!妳又知^_^?
你露點溝陳紫峰炸 哈哈 我洗吾洗似妳咁媾仔啊?妳做咩講自己媾仔個方法出黎?好醜怪'系錍.吾系峰.人地個名都打錯咪咪打啦.
你墊砵仔糕?!
墊左都差唔多炸bo 我又未墊過;景然妳知我吾知自己分別有幾大?'
我故掂左自己好耐喇 吾見得
我覺得你d分析能力有d問題 我系我班出名分析能力好好架啵.妳覺得吾系;可能妳1直吾明分析能力既定義啦
去睇下醫生喇 要睇醫生戈個話緊邊個?
你又知要有小小先扮到既?!
你試過喇?! 其實呢個系1啲基本常識;吾知有咩出奇?
行過都民到臭喇 妳系咪聞錯臭豆腐舍味咋.行過都聞到.低能.
乜依個世界唔比打詞語架?! 其實我1直都無話過吾比打;只系話妳打錯咁解姐'理解能力差左啲啵:D
|
|
babiii_kwan 於 2010-08-02 05:58 PM 發表:
係碼好過佢好多囉 吾見得妳有幾好wo真系.
我冇唔抵得囉 有無吾抵得呢啲就真系心照.
唔好亂講 1開波亂講既好似系妳.仲系到惡人先告狀
係咪
我唔覺囉-,- 個個人意見吾同有咩出奇?
嘩
佢個興趣又真係幾幼稚調皮喎=] 都幾架'
你要知道你都唔係好過佢好多炸 wow.我不嬲無話自己好過佢啵
佢唔係瘦
係得排骨既瘦囉 咪姐系瘦囉.前後意思吾同.kai.
係街見到佢就等於見到一排髏骷骨 妳上網睇下咩叫髏骷骨先啦智彈
嚇親@@
我話小心姐
你咒緊佢地早死?! 我有咩語言能力真系低到咁?
佢緊係會嚇死先喇
照鏡見到自己個樣 咁如果佢吾照鏡呢?!
都嚇死左喇^___^
唔係偷聽囉
係排骨自己講得好大聲 佢不嬲出名講野細聲;
我咁岩行過就好清楚咁聽到 又會無啦啦比妳聽到.
你唔係係道鬧緊人啊 我幫緊佢姐;
八婆!! 石油器罐姐姐!
係咩 唔覺囉 咪吾好覺囉.關吾關我事?
你暗示緊一d人睇完冇留cm既冇品?! 吾系暗示;直情系講緊.咁點?
佢係想多d人留cm比佢姐 打得blog緊系想多人留cm;有咩問題?
唔多覺佢想識朋友囉 妳系佢心入面條蟲.又知佢諗乜?
發姣姐姐^___^
成個姣婆咁 似吾等於我系;要留意番啵;
抵你死喇 留班*3* 我成績吾好;留班系學校比我既機會;妳吾抵得學校比我機會:)?
我想講唔係囉 講講講.得把口;收下把口啦.
我有冇pat你咁清楚既 下.妳打啲野1睇就知有無囉其實
|
|
poulching 於 2010-07-29 01:31 PM 發表:
我想知咩叫唔夠玩囉
八婆
|
|
poulching 於 2010-07-29 01:27 PM 發表:
路過
係你自己黎睇同留cm炸
係你自己晒自己既時間炸
|
|
poulching 於 2010-07-29 01:25 PM 發表:
依家應緊喇^__^
|
|
poulching 於 2010-07-29 01:24 PM 發表:
babii_kwan
係碼好過佢好多囉
我冇唔抵得囉
唔好亂講
係咪
我唔覺囉-,-
嘩
佢個興趣又真係幾幼稚調皮喎=]
你要知道你都唔係好過佢好多炸
佢唔係瘦
係得排骨既瘦囉
係街見到佢就等於見到一排髏骷骨
嚇親@@
我話小心姐
你咒緊佢地早死?!
佢緊係會嚇死先喇
照鏡見到自己個樣
都嚇死左喇^___^
唔係偷聽囉
係排骨自己講得好大聲
我咁岩行過就好清楚咁聽到
你唔係係道鬧緊人啊
八婆!!
係咩
唔覺囉
你暗示緊一d人睇完冇留cm既冇品?!
佢係想多d人留cm比佢姐
唔多覺佢想識朋友囉
發姣姐姐^___^
成個姣婆咁
抵你死喇 留班*3*
我想講唔係囉
我有冇pat你咁清楚既
變態女子一位!!
你露點溝陳紫峰炸 哈哈
你墊砵仔糕?!
墊左都差唔多炸bo
我故掂左自己好耐喇
我覺得你d分析能力有d問題
去睇下醫生喇
你又知要有小小先扮到既?!
你試過喇?!
行過都民到臭喇
乜依個世界唔比打詞語架?!
|
|
poulching 於 2010-07-29 01:05 PM 發表:
回八婆排骨程
係就係喇
唔撚鳩認
有人黎留又點
冇人黎留又點呢我想問?!
你唔撚夠串炸花
吹雞就話搵人黎我哥道留cm
我真係好多謝你d cm啊
最好叫多d人黎喇^____^
|
[ 發表留言 ]