訪客留言 (39)
|
tracyching26 於 2010-07-15 11:49 PM 發表:
仲有邊撚個話我人地留3個cm我就加人呀?
個個係你咋-_- 我都知冇人留cm比你你先要咁做;> 咁我依家咪叫左咁多人黎你到留cm囉;; 仲吾撚夠呀??我可以叫多d架w0r! |
|
|
專插柒西 於 2010-07-15 11:49 PM 發表:
on99聽住
你柒冇得怪人 人地乜都關你事? 咁撚鍾意管
你係佢老母牙
|
|
tracyching26 於 2010-07-15 11:47 PM 發表:
應機啦死8婆!
|
|
tracyching26 於 2010-07-15 11:46 PM 發表:
我都知你吾墊野架喇;
凸你粒lin比人睇呀^_^? 邊個會睇你呀柒頭-,- |
|
|
你on9? 於 2010-07-15 11:43 PM 發表:
明顯妳尻嫁啦
講野冇point 人地墊野關你乜柒撚野事 你睇得賜座男多? 你咪死8婆囉 嘈!? |
|
abc12344 於 2010-07-15 11:39 PM 發表:
我係小程果fd
其實呢
您要嘈既話呢
吾洗開個新qz黎嘈
您淆先要開
如果您係要嘈
不如出黎嘈
吾洗開個qz黎嘈
因為我都驚您比人話淆底;;^___^
|
|
tracyching26 於 2010-07-15 11:37 PM 發表:
屌;你好撚煩呀
係我qz留咁撚多個做乜鳩野呀 好撚威呀家陣?? |
|
poulching 於 2010-07-15 11:15 PM 發表:
唔鋸妳囉 八婆
5...
妳冇賜坐男咁勁
罵死八婆x3
妳罵死八婆x1姐
不過
妳衰加賤過佢囉
上次我聽住妳同彤彤講架
咪唔應喇
睇妳個樣一世都唔過40kg啦^____^!
乜妳唔係唔應架咩??!!
我肥到成隻豬咁??!!
哦
係
我係肥
不過唔係肥婆
係肥過妳姐
如果有人瘦過妳
我驚個個人唔係人啊
妳不嬲都唔係人喇
妳係排骨
我知
唔洗講出黎
|
|
tracyching26 於 2010-07-15 10:26 PM 發表:
人地都冇皮既;
收吾到架喇xddd |
[ 發表留言 ]
人地話妳令女
就話唔令 人地讚佢吾抵得;妳想點?!妒忌心重!
但係心入面就覺得自己好令呀ma 妳又會知佢諗咩?!同妳好熟!?;
自戀狂 自戀1定比無聊好=)妳無得自戀又真系幾慘.
妳幼稚調皮??!!
哈
笑死囉
日日唔爆粗會死咁
咁都叫幼稚調皮啊??!! 爆粗系佢興趣;吹咩!?爆粗就吾可以幼稚調皮!?;番去問老師啦;低低b
又唔知自己瘦
成條排骨咁 好過妳成個石油器罐咁啊;
重學人著短褲 下!?;瘦吾著短庫吾通好似妳咁肥先黎著!?;'
小心嚇死人Bo~ 嚇死人!?而家海洋公園全城哈佬喂!?; 咁容易嚇得死;彤彤同小程死都未到妳啦
上次聽到妳話妳自己40kg 偷聽!?無品!
我真係o左囉 o咀!?;o咀軒個fans
妳有40??!! 佢無都吾關妳事.妳系佢媽子;理人咁多野;吾只個樣似豬.連d行為都似
搞笑 搞笑得過妳吾敢講真名黎話人?
作大-,- 佢作又點?!問題系有人信;妳呢!?佢點作都吾會有!
瘦都好 妳都知瘦好!?咁妳去減肥啦.
重要賤囉八婆 話佢話妳八婆有咩問題;妳咪又系咁鬧人八婆!
係人地QoozA道睇人地d CoMMen+有邊個留 留cm呢就叫有品;
之後見到1啲留3個既就加人好友 賤到呀媽都唔認得囉 加人呢就系想認識更多朋友廢是伕妳無朋友丫ma;先撩者賤!!!!!!!!而家邊個賤!?
排骨八婆 石油器罐姐姐:
成個北菇咁 好似個企街既咁
自己冇波見到啲同學有就墊d野落自己個飛機場入面 妳咁清楚;咁做既1定系妳喇;著泳衣好薹無pat囉其實;妳1定吾整pat;想露住點咁媾仔*0*?!高明!高明
哈
妳唔驚跌出黎架
咁又係既
啲人要扮自己有波
驚都會墊喇 就算佢有;都只系跌pat但妳跌砵仔糕;吾知到時邊個樣衰啲呢!?
我驚妳遲啲自己墊左個40G出黎 人地既事吾洗妳廢心;故掂自己先啦.
俾人串炸 妳話緊自己而家比人串啊!?咁醜既事都講出黎;博人同情!?
扮大波 咁都要自己有小小先可以扮到既;慘得過妳想扮都無?!陰公豬洛
正臭系 嘩.妳索過啊?!妳又知?!吾好張自己d私人野講出黎啦.好多人睇到架;
尻尻的] 何謂鳩鳩的!?書蟲學人打詞語@@?!活學活用系好事;不過都要睇清楚用得岩吾岩!!