訪客留言 (55)
|
|
h95812416144 於 2009-12-06 06:55 PM 發表:
可不可以
做個friend吖
想同我做friend就加我啦
我msn [email protected]
|
|
pan5y 於 2009-11-27 11:50 PM 發表:
令仔!!
我開左個qooza
係咪好掛住我先.. 哈哈 |
|
yan_bibi 於 2009-11-21 11:14 PM 發表:
"c★mm3nT♀
"c★mm3nT♂
"c★mm3nT♀
"c★mm3nT♂
"c★mm3nT♀
"c★mm3nT♂
for u =)
要回喔"=]
by yan_bibi' |
|
siu_meimei 於 2009-11-12 09:17 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
siu_meimei 於 2009-11-06 07:28 PM 發表:
師兄轉校了/?我翻中三咋,今學期新生
|
|
love817 於 2009-11-03 08:16 PM 發表:
[♥]c0m34nT
|
|
siu_meimei 於 2009-11-03 08:10 PM 發表:
F1?
F2?
F3?
F4?
F5?
F6?
F7?
唔系好多屆
.即系差唔多系尼D其中之一吧!
哈哈..
|
|
siu_meimei 於 2009-11-01 12:41 AM 發表:
唔系嘛,甘咪要叫你師兄??
|
|
siu_meimei 於 2009-10-30 02:44 PM 發表:
enen
|
|
siu_meimei 於 2009-10-24 06:44 PM 發表:
comment..
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 qqklk 的個人主頁 ]