訪客留言 (55)
h95812416144 於 2009-12-06 06:55 PM 發表:
 可不可以
做個friend吖
想同我做friend就加我啦
我msn   [email protected]  
pan5y 於 2009-11-27 11:50 PM 發表:
令仔!!
我開左個qooza
係咪好掛住我先.. 哈哈
yan_bibi 於 2009-11-21 11:14 PM 發表:
 
 "c★mm3nT♀
 "c★mm3nT♂
 "c★mm3nT♀
 "c★mm3nT♂
 "c★mm3nT♀
 "c★mm3nT♂
                    for u =)
    要回喔"=]
by yan_bibi'
siu_meimei 於 2009-11-12 09:17 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
siu_meimei 於 2009-11-06 07:28 PM 發表:
師兄轉校了/?我翻中三咋,今學期新生
love817 於 2009-11-03 08:16 PM 發表:
 [♥]c0m34nT
siu_meimei 於 2009-11-03 08:10 PM 發表:
F1?
F2?
F3?
F4?
F5?
F6?
F7?
唔系好多屆
.即系差唔多系尼D其中之一吧!
哈哈..
 
siu_meimei 於 2009-11-01 12:41 AM 發表:
唔系嘛,甘咪要叫你師兄??
siu_meimei 於 2009-10-30 02:44 PM 發表:
enen 
siu_meimei 於 2009-10-24 06:44 PM 發表:
comment..
[ 返回 qqklk 的個人主頁 ]