訪客留言 (86)
|
|
Y_C 於 2010-04-24 02:47 PM 發表:
++___*('+CoMmEnTT,,'+*("]xd
|
|
yumikor1326 於 2010-04-10 08:49 PM 發表:
喂喂喂喂.____.
禁去睇下丫-v-
戈度有星星睇架a_a
禁左未ar v_v
一閃一閃小星星XD
哈哈哈哈;p
咪走住.v.
留左cm先好走ar-v-
如果伱係仔冇留到cm...會......會.......
會.....
冇左條JJ架!_!
如果伱係女冇留到cm...會.....會.........
會冇人要架-v-
呢個就係我落ge咒語.v.
想破搞就要去我到留cm.___.
我念伱識做架la ;p
★`By______________紀曉嵐'' |
|
ki1230 於 2010-02-18 05:26 PM 發表:
路過..
cM"
要回喔-,-
|
|
sumiran 於 2010-02-07 06:15 PM 發表:
Comment=]
|
|
billylam2008 於 2010-02-06 07:13 PM 發表:
Cm;]
|
|
sumiran 於 2010-02-06 12:00 PM 發表:
Comment=]
|
|
lam858108486 於 2010-02-04 09:53 PM 發表:
★☆★☆★ CM".....
回:> |
|
billylam2008 於 2010-02-02 05:46 PM 發表:
-cOmmEnT`
|
|
SiuYauBabi 於 2010-01-31 07:56 PM 發表:
-`♥c0mment`.
-`♥我電腦應該hand左 禁多左下xp`. |
|
SiuYauBabi 於 2010-01-31 07:43 PM 發表:
-`♥c0mment`.
-`♥記住回丫xp`. |
[ 發表留言 ]