訪客留言 (86)
Y_C 於 2010-04-24 02:47 PM 發表:
++___*('+CoMmEnTT,,'+*("]xd
yumikor1326 於 2010-04-10 08:49 PM 發表:
 
 喂喂喂喂.____.
 
禁去睇下丫-v-
 
戈度有星星睇架a_a
 
 
禁左未ar v_v
 
一閃一閃小星星XD
 
哈哈哈哈;p
  
咪走住.v.
  
留左cm先好走ar-v-
  
如果伱係仔冇留到cm...會......會.......
  
會.....
  
冇左條JJ架!_!
  
如果伱係女冇留到cm...會.....會.........
  
會冇人要架-v-
  
呢個就係我落ge咒語.v.
  
想破搞就要去我到留cm.___.
  
我念伱識做架la  ;p
  
★`By______________紀曉嵐''
ki1230 於 2010-02-18 05:26 PM 發表:
路過..
cM"
要回喔-,-
 
sumiran 於 2010-02-07 06:15 PM 發表:
Comment=]
billylam2008 於 2010-02-06 07:13 PM 發表:
Cm;]
 
sumiran 於 2010-02-06 12:00 PM 發表:
Comment=]
lam858108486 於 2010-02-04 09:53 PM 發表:
 
★☆ CM".....
:>
billylam2008 於 2010-02-02 05:46 PM 發表:
-cOmmEnT`
SiuYauBabi 於 2010-01-31 07:56 PM 發表:
-`♥c0mment`.
-`♥我電腦應該hand左 禁多左下xp`.
SiuYauBabi 於 2010-01-31 07:43 PM 發表:
 -`♥c0mment`.
 -`♥記住回丫xp`.
[ 返回 raymond1043 的個人主頁 ]