訪客留言 (105)
|
|
foxkingyou84 於 2008-05-31 10:44 PM 發表:
唔好再講我鍾兒邊個.因為我唔鍾兒...................
|
|
dennis810 於 2008-05-31 11:43 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
tom20exxxx 於 2008-05-31 01:19 AM 發表:
你好嗎!?我是雞頭=]
|
|
tung_81 於 2008-05-30 06:03 PM 發表:
唔錯!無野講~~~~~~~~
|
|
dennis810 於 2008-05-29 06:35 PM 發表:
柒頭開留言
|
|
tung_81 於 2008-05-28 05:36 PM 發表:
唔錯!都唔知有咩講...........
|
|
renee0412 於 2008-05-28 05:33 PM 發表:
睇相薄!有D好好笑既相...
|
|
tung_81 於 2008-05-26 06:48 PM 發表:
+油!!!哈哈!!唔錯!!+油努力呀!!
|
|
kimmi16 於 2008-05-24 06:53 AM 發表:
路過=)''
嘟留嗰大大菂Cm給伱啦^^''
|
|
KeNnY2436 於 2008-05-18 07:23 PM 發表:
路過~^w^
陴過CM你丫~
要回禮架~^3^
得閒上我個blog啦~^^ |
[ 發表留言 ]