訪客留言 (76)
kawai_3158 於 2010-01-02 12:36 PM 發表:
 傻豬黎既x}
我話唔走就唔走~
到時唔好真係跳樓阿XD"
marywai 於 2010-01-01 10:57 PM 發表:
happy new year:)
kawai_3158 於 2010-01-01 02:47 PM 發表:
如果真係走左咁點阿
kawai_3158 於 2009-12-28 07:30 PM 發表:
baby i hate u! (相反)
好耶囉`夾埋黎玩我\@/
你當我劉既咩 我以後都唔睬你阿\@/
koxxxy30 於 2009-12-28 06:43 PM 發表:
haha

you are

mind XD
mnno 於 2009-12-26 10:53 PM 發表:
 Happy Boxing day
yanwaiwai 於 2009-12-25 10:09 PM 發表:
 merry christmas
katherine719 於 2009-12-25 01:05 PM 發表:
 聖誕快樂;>!
banana_821 於 2009-12-24 11:09 PM 發表:
[★]`Merry x'mas ;)
R12U 於 2009-12-19 09:39 PM 發表:
CM/
[ 返回 richard94120 的個人主頁 ]