訪客留言 (76)
|
marywai 於 2010-01-01 10:57 PM 發表:
happy new year:)
|
|
kawai_3158 於 2010-01-01 02:47 PM 發表:
如果真係走左咁點阿
|
|
kawai_3158 於 2009-12-28 07:30 PM 發表:
baby i hate u! (相反)
好耶囉`夾埋黎玩我\@/ 你當我劉既咩 我以後都唔睬你阿\@/ |
|
koxxxy30 於 2009-12-28 06:43 PM 發表:
you are mind XD |
|
mnno 於 2009-12-26 10:53 PM 發表:
★Happy Boxing day★
|
|
yanwaiwai 於 2009-12-25 10:09 PM 發表:
merry christmas
|
|
katherine719 於 2009-12-25 01:05 PM 發表:
聖誕快樂;>!
|
|
banana_821 於 2009-12-24 11:09 PM 發表:
[★]`Merry x'mas ;) |
|
R12U 於 2009-12-19 09:39 PM 發表:
CM/
|
[ 發表留言 ]
我話唔走就唔走~
到時唔好真係跳樓阿XD"