訪客留言 (349)
|
|
janet168 於 2010-08-25 11:03 PM 發表:
好啦..再換x)
|
|
forever_cat 於 2010-08-25 06:53 PM 發表:
CM`plz re;;)
|
|
DORIS0257 於 2010-08-24 03:19 PM 發表:
◇﹍×° cM +.. ..‥
||[■" Cm [▌ °•
|
|
janet168 於 2010-08-24 02:59 PM 發表:
-,- 丁頁...
|
|
janet168 於 2010-08-24 02:51 AM 發表:
聽小女子說;)
|
|
yuki_f0ever 於 2010-08-24 01:17 AM 發表:
咁樣做好似有D怪
不過我想係我生日個日... 有好多人同我講"生日快樂" 可五可以係我生日個日 (姐係09月21日) 同我講"生日快樂"丫? (係Qooza到講得) http://profile.qooza.hk/yuki_f0ever (SMS又得) 我五要禮物 只hope(五色打xP)到時有人記得我生日 同我講聲"生日快樂" 我係人囝台 67318998 五該 , 左你咁耐 |
|
janet168 於 2010-08-23 02:27 AM 發表:
緊係唔正啦- -
|
|
janet168 於 2010-08-22 08:17 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
janet168 於 2010-08-22 04:30 PM 發表:
哈;
我自己唔知乜事喎;$
|
|
janet168 於 2010-08-21 05:40 PM 發表:
識講野喎~,~
|
[ 發表留言 ]