訪客留言 (199)
onlyHERO 於 2009-02-26 09:15 PM 發表:
CM FoR U" =]
 
ceci_cc 於 2009-02-25 10:34 PM 發表:
n年都唔識紅一次-__-
冇乜血色~
rox1251990 於 2009-02-25 06:35 PM 發表:
咁你紅黎睇下
ceci_cc 於 2009-02-25 01:04 PM 發表:
面紅咪得意lo^0^
哈哈
suka1026 於 2009-02-24 11:05 PM 發表:
- - 邊有.......
rox1251990 於 2009-02-24 07:40 PM 發表:
佢不嬲都帥的
你讚壞佢佢會面紅架XD
ceci_cc 於 2009-02-23 07:16 PM 發表:
 w0w~呀傑帥^0^
suka1026 於 2009-02-23 12:07 AM 發表:
wing

既然你上開qz..相信你會有號,你點解唔用自己身份上黎....?'
如果你間唔中見上黎qz搵fd...如果fd搭fd咁上到尼到,我覺得你唔會咁做.
你咁做....好明顯係惡意隱名挑釁....

多謝~"!
ceci_cc 於 2009-02-22 11:14 PM 發表:
經典-__-
rox1251990 於 2009-02-22 09:20 PM 發表:
如果你覺得我賤 你無雖要入黎呢個blog 
我賤我事  關你咩事!?  咁曾我咁樣 你入黎做咩呢!?
我扮唔扮野我fd 會知lo  我對人點都唔洗問過你意見掛~?
你係我個blog 有咩資格凸我ar?  我識你!?
[ 返回 rox1251990 的個人主頁 ]