訪客留言 (15)
fat_hou 於 2010-04-10 12:37 AM 發表:
 貨櫃~~~comment//...
sherry96113 於 2010-04-08 12:35 PM 發表:
 貨櫃; 一開bg就狂比人話-___-'
連俄老公都話您. 衰到佢地~~~~
個個都衰.0.! 俄吾系. 比comment您^_^
kevi26659840 於 2010-04-08 06:22 AM 發表:
以....學識左開qooza wo!!    一定用黎yo女
hOu1994 於 2010-04-08 01:21 AM 發表:
-0-'
睇黎櫃兄都開始追上潮流啦wo@@
xiaomomo 於 2010-04-07 12:22 AM 發表:
 LXB NKC
 
 
 
 
 
 
[ 返回 royng814 的個人主頁 ]