訪客留言 (361)
rubymant1025 於 2010-12-18 01:50 AM 發表:
我而家真係咩都唔想理, 佢想點我由得佢la~
clambabiii 於 2010-12-17 03:10 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
rubymant1025 於 2010-12-16 10:45 PM 發表:
SE 我對你既所作所為可以既往不咎, 但唔代表我會原諒你
亦希望你唔好再打擾我ge世界, 呢個世界上有好多好女仔的
 
天涯何處無芳草, 希望你可以搵到一個愛你ge女仔
rubymant1025 於 2010-12-15 08:00 AM 發表:

以下留言由se口訹。
好多謝sanny,我自己亦有不對,我從來冇怪個你,在好多事中我確實處理事上未夠成熟,夭台事上我更反應個大,影響到ruby ,多謝你提醒,
我期實真係好唔開心,因原來ruby及敏怡係禁樣睇我
由於我好在符佢地點樣睇我,加上我成日發夢都見到佢
我會趁呢段休學期用time証明比佢地睇,我有為佢地去改變自己,往後決心成為一個佢地欣賞不驚的人
......接著,叮噹的真心支持ruby站。 創辦人由敏怡及華弟暫代,我需要休養一排,
我相信我改變自己包括處事方法,佢地應會重新接受番我

**************************
 
我睇完之後再一次無言 =口="
完全唔覺得呢個人有幾改變自己ge處事態度同方法

 
首先, ♥Ruby We Support You♥呢個Fans Page只有敏怡代管理
本人從來都無口頭或書面承認過華弟會同敏怡暫代乜野!!
第二, 敏怡亦唔會幫SE及其朋友暫代d咩~ 而家唔會, 以後都唔會
就唔該SE唔好將你ge個人意願強加o係其他人身上
 
 
同埋已經唔係時間問題, 而係你ge所作所為已經唔值得要人原諒
我已經講左我唔會再俾機會你, 再加上而家你已經做得好錯
 
加多句 : 面係人地俾, 架係自己丟
 
s031429 於 2010-12-14 05:29 AM 發表:
洛克人即係話人地係網絡英雄
 
只係識起網上聲大大..出到黎又冇料到既人
 
嘻嘻a_av
 
咁你理我啦
rubymant1025 於 2010-12-14 03:06 AM 發表:
洛克人???
唔係好明tim~^^"
不過點都好, 呢個人我已經唔想再理會
s031429 於 2010-12-13 09:45 AM 發表:
老老實實
 
睇黎咁多
 
只係可以用洛克人黎形容你地=3=
SANNY-EX 於 2010-12-13 04:48 AM 發表:
如果佢地班人識咁諗就好囉, 起碼唔駛派膠 + 犯眾憎先啦!
基本上人地都對你嗤之以鼻既, 好心就放手啦!!!
放生人放生自己啦...又要盲目幫又要犯眾憎, 到最後大家都唔Happy既, 為乜?
過路人 於 2010-12-13 03:26 AM 發表:
To SE
你唔需要回我, 只係要你好好gum諗一諗...
先講誇張d : 做情侶咩? 你係人地心目中ge對象咩? 你俾到幸福俾人咩?
你響人地心目中有無地位? 唔好講gum遙遠la, 講近的。
一句講哂, 你介意 / 在意人地同唔同你做fd, 但係又有無諗過人地當唔當你係朋友,
有無在意過你ge存在?
 
如果人地都唔在意你ge唔該識做la~
 
SANNY-EX 於 2010-12-13 03:18 AM 發表:
哈哈, 我就只係覺得一樣野......
岩傾既大家一齊吹水無任歡迎, 但係點都黑人憎果d真係檢討一下啦好心!!
又講黎講去三幅屁啦, 果班留言攪事者...
其實大家都知擺明攪事, 只係當睇唔到, 笑下就算~
唔知係咪有人攪笑當認真, 又話走上學校天台揚言要與ruby直接對話
人地Ruby姐都唔理呢單野啦咁低能, 理黎咪只會侮辱自己既智慧 :)

 
果個咁既華弟又要敏怡立即表出對於SE o係Ruby Qooza 留言板既留言俾人更改既睇法。
你想人地敏怡有咩睇法? 佢都唔係Ruby既日記主人......
問黎真係多餘!!!
 
之後更無啦啦拖埋我落水話我唔早d出聲, 攪到人地SE走上天台 。
(按 : 會唔會因為呢d小事十分介意而自殺就唔知喇, 呢d野好難講!!!
就算無, 人地都唔想同你上天台聽你講野)

大佬...我老馮24小時Stand By o係RUBY個留言板咖?
有事既時候我要即時彈起身On Call支援?
都係果句 : 我又唔係收你地人工隨時候命, 幾條友加埋都過50歲啦唔該成熟少少好唔好??
[ 返回 rubymant1025 的個人主頁 ]