訪客留言 (361)
|
|
rubymant1025 於 2010-12-18 01:50 AM 發表:
clambabiii
我而家真係咩都唔想理, 佢想點我由得佢la~
|
|
clambabiii 於 2010-12-17 03:10 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
rubymant1025 於 2010-12-16 10:45 PM 發表:
SE 我對你既所作所為可以既往不咎, 但唔代表我會原諒你
亦希望你唔好再打擾我ge世界, 呢個世界上有好多好女仔的
天涯何處無芳草, 希望你可以搵到一個愛你ge女仔
![]() |
|
rubymant1025 於 2010-12-15 08:00 AM 發表:
以下留言由se口訹。
|
|
s031429 於 2010-12-14 05:29 AM 發表:
洛克人即係話人地係網絡英雄
只係識起網上聲大大..出到黎又冇料到既人
嘻嘻a_av
咁你理我啦
|
|
rubymant1025 於 2010-12-14 03:06 AM 發表:
洛克人???
唔係好明tim~^^" 不過點都好, 呢個人我已經唔想再理會 ![]() |
|
s031429 於 2010-12-13 09:45 AM 發表:
老老實實
睇黎咁多
只係可以用洛克人黎形容你地=3=
|
|
|
SANNY-EX 於 2010-12-13 04:48 AM 發表:
如果佢地班人識咁諗就好囉, 起碼唔駛派膠 + 犯眾憎先啦!
基本上人地都對你嗤之以鼻既, 好心就放手啦!!! 放生人放生自己啦...又要盲目幫又要犯眾憎, 到最後大家都唔Happy既, 為乜? |
|
|
過路人 於 2010-12-13 03:26 AM 發表:
To SE
你唔需要回我, 只係要你好好gum諗一諗... 先講誇張d : 做情侶咩? 你係人地心目中ge對象咩? 你俾到幸福俾人咩? 你響人地心目中有無地位? 唔好講gum遙遠la, 講近的。 一句講哂, 你介意 / 在意人地同唔同你做fd, 但係又有無諗過人地當唔當你係朋友, 有無在意過你ge存在?
如果人地都唔在意你ge唔該識做la~
![]() |
|
|
SANNY-EX 於 2010-12-13 03:18 AM 發表:
哈哈, 我就只係覺得一樣野......
岩傾既大家一齊吹水無任歡迎, 但係點都黑人憎果d真係檢討一下啦好心!! 又講黎講去三幅屁啦, 果班留言攪事者...
其實大家都知擺明攪事, 只係當睇唔到, 笑下就算~ 唔知係咪有人攪笑當認真, 又話走上學校天台揚言要與ruby直接對話 人地Ruby姐都唔理呢單野啦咁低能, 理黎咪只會侮辱自己既智慧 :) 果個咁既華弟又要敏怡立即表出對於SE o係Ruby Qooza 留言板既留言俾人更改既睇法。
你想人地敏怡有咩睇法? 佢都唔係Ruby既日記主人...... 問黎真係多餘!!! 之後更無啦啦拖埋我落水話我唔早d出聲, 攪到人地SE走上天台 。
(按 : 會唔會因為呢d小事十分介意而自殺就唔知喇, 呢d野好難講!!! 就算無, 人地都唔想同你上天台聽你講野) 大佬...我老馮24小時Stand By o係RUBY個留言板咖? 有事既時候我要即時彈起身On Call支援? 都係果句 : 我又唔係收你地人工隨時候命, 幾條友加埋都過50歲啦唔該成熟少少好唔好?? |
[ 發表留言 ]



