訪客留言 (361)
|
rubymant1025 於 2010-12-13 03:02 AM 發表:
Re:敏怡
最無奈ge係, SE話成日o係荃灣見到我囉 ![]() 而果個華弟, 講真佢講d野我好多時都O哂咀
![]() ============================================= 例子一 華弟 於 2010-11-24 02:32 PM 發表:
但我剛剛替SE及Ruby計過
用他們的出生曰期月年曰及星座,生肖
表出他們很夾及九成機会成為情侶,並会得幸福的
華弟字
我真係無言
, 強人所難ge野都做得出?!叫做俾機會做返朋友定係強制做情人? ============================================ 例子二 「創辦人,你是對事不對人不錯,何況地你今次不是以個人身人、名義發出聲明,
表出你有顧人感受,而我同鄉有人指岀SE和敏怡兩位創辦人都很好, 本人開始對SE你改觀,本人支持敏怡,SE,ruby」 事後有人以為SE同敏怡你係Ruby we support you ge創辦人 =口=||
顧人感受呢樣野我唔否認有, 但係問題係人地SANNY-EX o係背後做左幾多野, 而佢地係唔知, 仲以為梁經緯係俾佢地趕走... ============================================
例子三 ♥Ruby We Support You♥ 乜你有幫手創辦咩?
全部都係我搞架喎-.- by敏怡 係咪有人誤會左? 個fans page係敏怡攪的,
綠洲有做過d咩? 我再次無言... ![]() =======================================
例子四
Kcf Afrb 但sanny如果你早點在qooza留言的話se就不會走上夭台,他因在學校內不方便與ruby直接對話,故力證他清白
埋怨人地SANNY-EX唔早d開聲, 證明當日令梁經緯知難以退ge並唔係SE d fd 囉~~
![]() |
|
rubymant1025 於 2010-12-13 02:42 AM 發表:
一真 > Thx你黎留言 ^^
佢地鍾意點就點, 我由得佢地
開頭有人應承話唔會再犯, 不過後來fans page因為梁經緯向敏怡問我囉fb 不遂
講左句Diu...事後SANNY-EX、SE同SE d fd (華弟,CKL,CK)同呢個人嘈... 之後爆粗果個人因為SANNY-EX起左佢底, 佢先Delete留言, 但係有人就邀功, 仲話咩"綠洲の撐爆Ruby駅創辦人"視"♥Ruby We Support You♥"為友站, 更好笑ge係有人唔知頭唔知路講左句 "兩位創辦人好野 在處理 梁经纬事件上做得好!" 之後SANNY-EX講左句「其實條友係俾我爆佢料佢先淆底走人既 =.="」
足以證明真係做得野ge, 唔需要講咁多野~~
![]() |
|
clambabiii 於 2010-12-12 07:50 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
kai99510 於 2010-12-12 07:29 PM 發表:
cm~
個D人叫賤格~我都費事理佢地
|
|
|
SE助手 於 2010-12-12 03:55 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
|
|
s031429 於 2010-12-12 06:54 AM 發表:
點解一定要講咁多無謂野?
老實講..咁咁多無謂既野
咩都唔會有改變
你地只係一大班仍然停留起過去既人
起我眼中你地真係好可憐
ruby我支持你的a_av
|
|
|
過路人 於 2010-12-12 01:55 AM 發表:
wa~ Ruby姐發火非同小可
![]() |
|
rubymant1025 於 2010-12-12 01:54 AM 發表:
老實講我已經下殺令
![]() 一班不知所謂ge污合之眾,你地唔覺得煩我都覺得厭!! ![]() 朋友我有好多, 但我唔需要d煩到令人火滾ge人做朋友囉
![]() |
|
|
SANNY-EX 於 2010-12-12 01:38 AM 發表:
Ruby姐, 人地要邀功既我無乜所謂呀 =P
不過有d野見微知著...
講大話, 扮了解, 強制既一廂情願, 埋怨人地 (我) 點解唔早d出聲幫手。 好喇頭兩樣唔講講後兩樣, 已經係做人對人對事一錯再錯既表現啦!!!
埋怨我點解唔早d出聲,
害到SM要上天台同妳講清講楚, 攪到有咩唔岩就推哂o係我身上...... 大佬, 我係咪收左你地人工要24小時「目及」實塊留言板出聲呀?? 人地都有野做, 總會有幾日唔得閒上網...... 但係果d小朋友又有無諗過自己待人處事有乜問題呢? 即係覺得Ruby姐有咩事我一定要第一時間出聲撐佢係應該既, 撐遲兩日就係罪人衰人黎既, 係咪咁?? 事實擺在眼前, 亦唔需要反駁d咩...有d野係做錯就係做錯, Ruby本人都開到口話人地一廂情願既, 果d人醒少少收下皮啦!!! 人地都覺得你好煩呀... |
[ 發表留言 ]





當佢地俾人冒名留言攪事時, 我已經懶得去理, 之不過係有人煩我在先ge...
我仲應該俾機會俾佢同佢d所謂ge朋友咩???