訪客留言 (361)
rubymant1025 於 2010-12-11 11:12 PM 發表:
 
Thx for comment
:)
love_316 於 2010-12-11 05:51 PM 發表:
comm3n2
plz re;
rubymant1025 於 2010-12-11 04:01 PM 發表:
咩都唔想理, 我已經好煩, 事先聲明我好少可出現o係荃灣~
唔知邊個「聰明仔話經常地見到我人在荃灣」...
 
好la~遠ge唔講講近la...
關於SE被更改留言一事, 我就唔係咁知情.......
睇返留言的話, 我只係得啖笑, 好人好者會俾人陷害嗎?
當然, 清者自清, 我信你地無...有無做過亦心知肚明
....「有則改之,無則嘉勉」............
之不過更好笑ge係有人埋怨SANNY唔早d出聲,
人地只係有義務幫手, 並唔代表成日都Stand By o係我留言板出聲留言的
講真人地SANNY o係背後就真係做到好多野, 但某班人呢?
除左o係個fanpage同呢度圍威喂外, 有咩實際行動做到出黎??
 
梁经纬事件基本上係SANNY起人起底人地先Delete哂 o係Group上ge所有留言,
SE同佢ge好友等就o係度邀功, 綠洲の撐爆Ruby駅做過d咩實質上ge野?
俾人感覺只係聲大無貨賣, 相反SANNY以實際行動, 唔只聲大, 仲要起哂人地底
(包括Youtube), 但某d人又做過d乜野?!
 


最後本人RUBY澄清, 果個「綠洲の撐爆Ruby駅」從來都只係SE一廂情願視♥Ruby We Support You♥為友站......我本人從來都無承認過呢個友站, 特此公告。
 
To 敏怡
對於一d邀功、一廂情願視乜乜為友站ge人, 妳可以無視......機會早前已經俾左佢, 佢鍾意假傳聖旨話成日o係荃灣見到我,
佢地d野可唔可信就妳認為la,
最憎人扮了解, 而我亦保留追究會否有人爆本人私隱ge權利!!
 
SANNY-EX 於 2010-12-09 03:10 AM 發表:
而家d人真係無聊, 不過點都好...清者自清。
盲既都睇到呢d留言唔係正常人既留言, 所以當睇笑話就好了 LOL
CKL 於 2010-12-09 02:54 AM 發表:
大家好!!!我係SE既一隻狗!!!
唔知大家對SE既賤格留言呢件事有d咩睇法???
佢原先既文章尋晚我係sino度親眼睇住佢打既,當時仲係九點幾,當值職員為Sophia。sino既同學,唔信你地可以問返佢!!!
雖然我係SE既一隻狗,但我覺得今日發生既事反映SE做人唔只太執著仲係好偏激。我只係想大家搞清楚件事, 證實SE係一個人渣!!!
(PS.搞呢件事出黎既SE,佢講既野對Ruby構成性騷擾!!!所以大家一定要搵出SE!!!)
路過 於 2010-12-09 02:51 AM 發表:
講真啦, 乜你認為可以抽到真兇咩?!
唔好咁天真啦......
 
其實真真假假, 明眼人睇就明...無必要解釋咁多啦 @@
SE 於 2010-12-08 08:34 PM 發表:
其實果篇野5係原板,
係經過有人修改,因為我原板及正板是在昨晚9點幾發出的,但以下果篇野時間5敏合,所以我5G某某人點解要敢做,
 
 
But I still believe Ruby not to do this
SE 於 2010-12-08 12:27 AM 發表:
Ruby,因為我知道聽日會翻風,所以我專登提你記得聽日除哂d衫,以免發燒~~~~~~
我絕無其他意思,我只係想為你好,這是我的好意~~~~~~
我好想你知道我經歷左好多野之後,我做任何事都不想再為你著想,唔想再企係你既角度諗~~~~~~
其實我致力地做好創辦人既角色~~~~~~盡力扑濕你~~~~~~
再者我唔想只係同叮噹講野,好似係度自言自語咁~~~~~~
我好想得到你既明白~~~~~~
rubymant1025 於 2010-12-07 06:28 PM 發表:
Anyway, I'm fine ;)
Thanks for you comment
 
CCTB 於 2010-12-06 05:26 PM 發表:
Ruby 
how are you recently??
I just know SE and Mendy who they are.
But I'm not their friend.
I know that SE and Mendy open a facebook support U!
I know that both of them are right
I support u too~~~
[ 返回 rubymant1025 的個人主頁 ]