訪客留言 (361)
SANNY-EX 於 2010-12-01 05:31 PM 發表:
http://www.youtube.com/user/loenggingwai
 
 
 
關於我:
 
I am Cantonese not Chinese

國家/地區:中國
 
(按 : 唔係中國人又set地區做中國, 廣東省 / 廣州唔係中國既一部份咩? 哈哈...好自打咀巴囉!)
 
學校:
fucking school
 
(按 : 難怪人地一話唔俾facebook就出口成文, 好自然一句Diu就已經出賣哂中國人財大氣粗又卑劣既人格!! 講完粗口又唔認錯仲要捉人字蚤, 呢d咪叫做「醜陋的中國人」。
醜陋都算喇, 唔知醜果下無自知之明先可悲嘛 =] )
SANNY-EX 於 2010-12-01 04:29 PM 發表:
無咩感唔感激, 只係有果句講果句
SE助手 於 2010-12-01 03:37 PM 發表:
Sanny
SE佢話所有你同ruby同佢講ga野
佢有反覆睇
以及佢知你是好意
佢好感激你
並盡カ做好
SANNY-EX 於 2010-12-01 03:27 PM 發表:
SE助手 > 放心喎, 對付呢d人我太有經驗 :)
SE助手 於 2010-12-01 03:08 PM 發表:
Sanny SE佢對於梁经纬
忍無可忍
他好想幫Ruby但又騖她介意
SANNY-EX 於 2010-12-01 03:05 PM 發表:
>>指綠為馬
指鹿為馬呀, 因住俾人抽秤 =P
 
不過無所謂啦, 佢咪繼續兜囉, 而家至少有幾個人都話梁經緯o係度講粗口既,
夠哂啦......
SE助手 於 2010-12-01 02:52 PM 發表:
放心SE批人不会再煩你
rubymant1025 於 2010-12-01 02:50 PM 發表:
一真 > 我覺得煩ge係, 本身SE果咋人已經令我夠哂煩......
而家仲要泥多個問有無我Facebook ge, 我個fd話無佢就講左句Diu
係咪粗口呢個真係大家心知肚明...
 
本身Facebook已經del左我好多次ac, 加埋都有成三次被del...
而家就算有facebook都只係add返o的中學同學都唔敢add其他人
以免再被del
 
SANNY-EX > 我耐唔耐都有睇Facebook, 對於果d唔禮貌ge人,
不用理會......佢可以再o係度借d意用諧音爆粗, 係咪粗口心知肚明!
SE助手 於 2010-12-01 02:44 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
SANNY-EX 於 2010-12-01 02:38 PM 發表:
而家d人真係好笑, o係人地群組問人地facebook, 唔俾佢佢就Diu,
仲夾硬話佢自己無講粗口之餘, 當人地係白痴到玩捉字蚤...好笑到爆囉

 
證據
http://www.facebook.com/RubyBeBeBe/posts/169903936363377
 
放心, 為免有人del留言, 我已經連圖都cap埋!!
邊個講粗口, 心中有數啦白痴仔!!!!
[ 返回 rubymant1025 的個人主頁 ]