訪客留言 (361)
rubymant1025 於 2010-12-01 02:30 PM 發表:
我唔俾facebook你你就Diu我, 唔好以為我唔知啦!?
leungkingwai 於 2010-12-01 02:10 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
s031429 於 2010-12-01 06:21 AM 發表:
做咩事覺得煩?
我都覺得好煩
點解依家d人仲要提返依件事=3=
SANNY-EX 於 2010-11-30 05:54 PM 發表:
其實每個人都唔應該為一個人而停留, 咁樣做只會令自己變得不思進取。
俗語都有話, 無喂為左一棵樹而放棄成個森林, 咁樣做人係好不智的。
kai99510 於 2010-11-30 03:38 PM 發表:
我出咗名惡死囉!
唔該你地唔好再搞Bebe囉!!!!
你地再搞既話,我可以叫我D FD係高登整死你地
講咗幾百次唔好搞!
你地係咪冇腦架?
唔好俾我出街個時見到你地添阿
打你地阿!!
我唔想逼到要講粗口囉!!!!!!!!
你地再煩我真係講粗口串你地囉!!!!
到時唔好話我地絕阿!
JKD1987 於 2010-11-30 02:12 AM 發表:
SE,其實講句真心話,
我同你喺FB對話中,
你當中有無提及你嘅將來?
你讀完書後想做什麼工作?
你嘅理想係什麼?
SANNY-EX 於 2010-11-30 02:04 AM 發表:
所以咪話唔做唔錯, 愈做愈錯囉。
講真呢d事係SE同Ruby之間既事, 其他人幫手變左多事咖喇=.="
難聽d講呢d叫好心做壞事...
JKD1987 於 2010-11-30 02:03 AM 發表:
RUBY,其實我只係一個路人!
我只係教SE改變自己,但佢嘅改變係好慢長;
亦唔想佢只為妳去改變!
我係想佢為自己,為佢身邊嘅人,為將來去改變!
 
其實,我唔係所謂盲目撐SE,而係唔想佢步我後塵!
仲有,我其實亦好支持RUBY妳有選擇嘅權利,
E個權利係屬於妳嘅,無人可以侵犯,左右到妳!
 
請其他支持SE嘅朋友喺支持SE嘅同時,想想RUBY是否願意,
專重RUBY嘅選擇!
 
SE,我知道你改變梗,但不能一步登天,慢慢來!
 
華弟,唔使咁激動,我唔係唔撐SE,
但我係支持佢改變整個人嘅態度,
希望佢為自己將來打算!
SE嘅人生只有一個RUBY嗎?
我同佢講,如果佢肯努力讀書,改變自己,
不只一個RUBY,十多個RUBY等緊佢!
另外,我嘅考慮點仲有一個--RUBY,
因為選擇權,裁決權始終喺RUBY手中,
無人可以剝奪!
CK 於 2010-11-30 01:45 AM 發表:
我之前以為自把自為幫SE,佢会開心,点知令SE同Ruby都好生氣,佢地都怪我
SANNY-EX 於 2010-11-30 01:42 AM 發表:
有d野, 唔做唔錯, 一做一錯, 愈係想做好就會愈做愈錯。
Got it?
[ 返回 rubymant1025 的個人主頁 ]