訪客留言 (361)
SE 於 2010-11-25 01:59 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
rubymant1025 於 2010-11-25 01:55 AM 發表:
SE我再講多次,
對於lei兩個月發生ge事, 恕我接受不能
亦請大家俾o的時間俾大家去冷靜一下
SE 於 2010-11-25 01:54 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
rubymant1025 於 2010-11-25 01:53 AM 發表:
SE, 有o的野唔可以勉強...唔好話感情, 連友情都係唔可以勉強,
Facebook add人都有選擇性同邊個做朋友la~
 
Sorry, 對於lei兩個月發生ge事, 恕我接受不能
亦請大家俾o的時間俾大家去冷靜一下
rubymant1025 於 2010-11-25 01:51 AM 發表:
敏怡 :
 
我已經出少左聲, 亦俾我見識到原來SE o的朋友原來gum有深度,
開頭幫SE講野要我同佢做番朋友lei樣已經覺得牽強...

但係到最後竟然見到有人law埋星座生肖泥講同邊個合拍ge時候...
我真係笑左出泥??
家陣即係要我強制交往姐 邊有o的gum ge道理?
 
講真我已經覺得好煩
SE 於 2010-11-25 01:49 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
SANNY-EX 於 2010-11-25 01:41 AM 發表:
呢d唔係叫幫忙, 呢d叫幫倒 x_x
不過更估唔到既係而家d小朋友真係連自控能力都無,
同幾歲一廂情願扭計要媽咪買玩具俾你有咩分別 ???
感情既野係雙向既, 無理由唔明啦!!

為義氣幫朋友唔係唔岩, 不過次次都過哂火位呢!!!
SE 於 2010-11-24 09:41 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
SE 於 2010-11-24 09:36 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
kai99510 於 2010-11-24 09:28 PM 發表:
唔該你地唔好再煩Bebe喇!!!
華弟講真愛情呢d嘢我覺得你唔需要你管囉!
如果Bebe男朋友見到既話會點講Bebe阿?
你都係想佢地做FD姐!
咁你更加唔好再話咩拍拖喇!!!!
當呢段時間係冷靜期好冇?!
唔該唔好再打D SE D嘢拉!!!
你地幾多歲阿?
自控能力都唔識!
[ 返回 rubymant1025 的個人主頁 ]