訪客留言 (361)
|
|
華弟 於 2010-11-24 02:32 PM 發表:
但我剛剛替SE及Ruby計過
用他們的出生曰期月年曰及星座,生肖
表出他們很夾及九成機会成為情侶,並会得幸福的
華弟字
|
|
|
SANNY-EX 於 2010-11-24 05:13 AM 發表:
>Ruby
>不如你嘗試接受回SE啦
>他好惨了,他已承受了許多野
>包括他已经知道有人向Ruby你數臭他,抹黑,屈他
>他知道後真係好唔開心,他跟我說他不介意其他人点睇他,
>他只在乎SE他在Ruby心目中的形象,他视為十分重要
首先, 一個人慘唔代表要接受佢...(呢個世上好多人都好慘, 咁係咪代表要接受哂d好慘既人?!)
好似JKD1987咁講, 好多野係唔可以一廂情願!!! 同埋把口生o係人地度, 做錯野俾人講閒話亦正常...我就唔知嬲黎做乜?! 就算相信有d錯今後唔會再犯, 又會有邊個知道將來會唔會再犯??
俾其他人話再犯唔出奇喎=.=" 講真係我既話, 俾人話乜話柒, 一笑置之啦... 下下理幾時到老?! 下下理俾人話乜乜柒柒又嬲到爆血管咩?!??? 再者, 你地身為SE既朋友...一味就盲目地撐SE撐到要叫RUBY姐接受佢,
講真好強人所難姐=.=|| 我係女仔俾人咁夾硬要強制接受, 連時間都唔俾人, 俾我都唔制 / 唔理會你啦......講到SE有幾慘又點?!?? 唔通俾人強人所難果個唔難受嗎=.=? 說話係難聽, 但係有好多野係唔可以夾硬黎既...... |
|
rubymant1025 於 2010-11-24 05:02 AM 發表:
我仍然都係果句, JUST BE YOUSELF IS OKAY!!
你緊張你在意ge, 點解唔俾時間自己同對方?
點解唔令自己睇開o的? 我自己都有做錯過, 亦有反省過... youtube再拍片唔係要人地認同我, 而係做返最真實ge自己又唔理會其他人點睇... 係最舒服ge... 仲有, 我唔會因為邊個邊個所講ge野而去信果個人講ge野, 但係有好多野, 我仍抱著一個觀望態度...
好似SANNY話齋, 有d野認真你就輸了
你既然介意人地 (包括我) 點睇你, 點解你唔做返一個最真實ge自己...
不為其他人, 只為自己, gum樣唔只我, 到時亦有更多朋友撐你~~~ 其實SANNY姐姐講ge野雖然係比較難聽, 但係出發點係好ge ^^
|
|
|
SE 於 2010-11-24 01:49 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
|
|
|
SE好友~CK 於 2010-11-24 01:42 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
|
|
|
華弟 於 2010-11-24 01:22 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
|
|
|
JKD1987 於 2010-11-24 01:12 AM 發表:
我明白華弟你嘅立場!
我係陳啟康!
我先澄清我沒有數臭他,抹黑,屈SE!
因為我都遇過同SE一樣嘅情況!
我都俾人誤解係傻仔足足五年(十一至十六歲)!
我喺兩年前都試過被拒絕,深知愛情並唔係一廂情願的!
果次影響我好深,改變我嘅愛情觀!
我已經二十三歲啦,唔可以再好似以前咁喺情路上橫衝直撞啦!
|
|
|
SE 於 2010-11-24 12:54 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
|
|
|
華弟 於 2010-11-24 12:37 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
|
[ 發表留言 ]
Exactly可以無視了