訪客留言 (361)
CKL 於 2010-11-23 09:55 PM 發表:
Re CK:
SE 呀 FE!!!
kay22468 於 2010-11-23 09:43 PM 發表:
be friend ok?
CK 於 2010-11-23 09:23 PM 發表:
本人現正強烈顯責果D向RUBY講FE壞話同埋唱衰FE既人,其實就老實講其他人點睇FE,FE都冇所謂!!佢最緊張就係RUBY點睇佢~同埋佢好緊張佢係RUBY心目中既形象
SANNY-EX 於 2010-11-23 02:44 PM 發表:
SE好友
 
講真SE做出呢d不智既行為, 愈叫人唔好張揚愈係有反效果呢樣野係正常喎!!!
我唔知時下既年青人係咪唔接受得人地話佢....
我又覺得無咩好值得嬲, 就算真係俾人講壞話都好, 個主要問題係...
當你行錯一步做錯一樣野既時候, 就會預左有人話, 呢樣野好正常。
Ruby姐到而家我耐唔耐都聽到人地講閒話, 不過Ruby姐就選擇做自己想做既野,
唔理其他人點睇佢.......我覺得咁既做人方式係最舒服的 ^^

 
有時候, 人格好唔一定有人識欣賞, 音樂好聽亦未必有知音。
所以好老實講, Ruby姐唔係SE世界或者SE朋友們世界既人...
無視真係好正常, 我唔係話想打沉SE同SE既一班朋友,
我亦好欣賞SE既朋友互助既精神, (註 : 由其係華弟, 我真心睇得出你幫左SE好多)
只係希望SE本人真係要有心理準備作最壞打算。

 
p.s.: 有時候, 懂得去捨得, 有捨才有得。
放開心情同執著去迎接每一日, 話唔定會有新既驚喜俾你而家更愛 ;)
 

 
SE好友 於 2010-11-23 12:41 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
SE 於 2010-11-23 10:21 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
SANNY-EX 於 2010-11-23 03:12 AM 發表:
華弟, 講真無話黑唔黑心. 企唔企圖, 換個角度去諗 / 由另一角度睇...
SE的確俾人一種唔成熟既態度, 即使我相信SE會改, 但其他人仍保留會否再犯既可能性。
有時候, 有d錯唔係話刻意唔再犯, 而係唔小心犯左大錯, 呢下先彌補唔到,
到時亦會有更多人非議!!

 
有時候, 唔係你一個人睇到 / 知道SE有心修補與敏怡及Ruby的關係就可以,
問題係, 要令到其他人認同SE所做既野先有用......
一個人, 即使出發點係好既, 但係方法用錯, 其實就好難令人接受 / 什至反感。
 
華弟, 如果我係你當SE係朋友的話, 我會叫佢睇開d, 盡自己能力去修補同異性朋友既關係...
但係盡量唔好過火, 同唔好以一個認真既心態去對待想修補關係既對象,
以免再一次俾人「有痛」腳俾人講...當然成唔成功就要睇SE自己囉......
 
========================
 
SE > 贈你一句, 做返好最真實既自己, 有d野唔好過於認真。
盡左力但係俾人拒諸門外我知道係好唔開心同失望,
試下抱著一個心態就係「佢肯同我做朋友已經係Bouns」, 咁諗會好過一d的 ^^

 
其實我理解你盡個人綿力唔想Ruby姐受傷害,
但係問題係...你一個人做得d咩=.=?

最終攪到眾怒難犯有咩為? 受傷既唔只係你自己, 而係令Ruby姐更加受到不必要既傷害。
其實香港人好善忘同狗屎得陣熱, 反過屌過鬧過就算, 呢個世界咁多新聞...
過多幾年識你老鼠咩 ??? 所以時間係最好既稀釋劑, 其實咩都唔做由得佢丟淡
先係令Ruby最唔受傷害既方法, 當然我而家講既, 馬後炮黎啦 ^^
rubymant1025 於 2010-11-23 02:51 AM 發表:
都係果句, 我只想你正正常常gum 為自己, 做好自己...
SANNY有樣野講得無錯, o係呢幾件事加埋確實扣唔少印象分,
我明白你ge出發點, 但係方法上真係錯哂,
亦明白華弟為朋友果份義氣, 但係義氣還義氣
雖然我都相信SE唔會再犯, 至於其他人, 「謠言止於智者」

 
 
華弟 於 2010-11-22 04:24 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
SE 於 2010-11-22 09:06 AM 發表:
首先多謝Sanny你的好意
當然,我確實有不對.
而我在些反Ruby fb組群及高登回comment just a goal
盡個人綿力令Ruby不受傷害
我自己亦學懂不少野
至於点解你要强調橋事件
我真係唔想有人再提,及當中報道的有事實不符
本人不就橋事件作回應
多謝
[ 返回 rubymant1025 的個人主頁 ]