訪客留言 (361)
SE 於 2010-11-22 08:31 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
SE 於 2010-11-22 08:21 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
rubymant1025 於 2010-11-22 03:59 AM 發表:
其實想出聲好耐, 我只想每個人都做返好自己本身ge角色
我亦唔係你杯茶, Sorry......如果係再一次Hurt到某人ge,
我只可以講句 : 唔好意思, 原諒我gum坦白...我亦唔想再俾任何希望你
 
我諗SANNY-EX講ge野本身都出自好意, 唔希望有人愛人愛到要自殘
只係SANNY語氣問題je~

再講一次, 我只想某人做好自己既角色, 唔需要再為我做任何野,
你ge好意我心領, 多謝哂~!
 
SE 於 2010-11-22 01:37 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
SANNY-EX 於 2010-11-21 03:14 AM 發表:
無人會無端白事將快樂建築o係人地痛苦之上, 唔好攪笑啦!!!
自己做過既野點都會俾人囉返出黎講係正常喎, 人誰無過?!
Ruby姐到而家咪一樣有劣評......你又撐得幾多,
講真SE 果時o係Facebook根本就點著哂d火頭, 呢d唔係救火既表現囉。
及後仲要攪到跳橋 =_=||
人地Ruby姐睇到會點睇SE??? 俾著我係Ruby姐, 我真係扣印象分咖......
 
當你出黎呢個社會做野, 就會發現唔只一個女神!
有時候做人目光唔好咁短淺, 我態度有問題就一定咖喇, 成班小朋友 ^_^
但係o係你地覺得本人態度係有問題既同時, 請好好咁諗一諗...

係咪因為一個女仔, 就要要生要死呢?!
無錯個人價值觀係唔一樣呀, 什至到而家都女神tim~~~
有時候有d野, 適可而止, 一廂情願都要有限度...
愛一個人就唔好太過, 要懂得咩野叫中庸之道。

 
當然我無資格教訓同點醒你地d小朋友啦, 我既說話係難聽, 對你地黎講什至係廢話黎tim...
但係咪苦口良藥, 用另一個角度d諗下啦 (笑)
 
p.s.:呢個森林唔只一棵樹, 我都希望SE可以找到屬於自己既真愛。
SANNY-EX 於 2010-11-19 02:28 AM 發表:
http://stacylife.pixnet.net/blog/post/18552918
 
唔係咁低能下話, 講真...咁執著咁迷戀做乜。
最後如果不幸傷害到自己既話, 你屋企人點算呢......小朋友
 
就算你唔怕俾人笑都顧及其他人既感愛啦= ="
kai99510 於 2010-11-17 08:14 PM 發表:
cm=)
rubymant1025 於 2010-11-17 02:05 AM 發表:
babybobo1219 and a91572
 
多謝你地ge留言, thx呀^^
rubymant1025 於 2010-11-17 02:03 AM 發表:
um...其實我唔需要話咩補償
SE, just be yourself is okay ^^
SE 於 2010-11-16 12:51 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 返回 rubymant1025 的個人主頁 ]