訪客留言 (361)
華弟 於 2010-11-14 11:28 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
a91572 於 2010-11-14 04:13 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
babybobo1219 於 2010-11-13 11:03 PM 發表:
COMMENT"
SE 於 2010-11-13 04:36 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
rubymant1025 於 2010-11-13 02:58 AM 發表:
過左去了, 算啦...
我都唔會刻意去記唔開心ge野 ^^
SE 於 2010-11-12 02:44 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
rubymant1025 於 2010-11-11 05:42 AM 發表:
Re:SE
thank you...^^
and I wil talke myself
 
Re:Sam
多謝你的好意 ^^
人能夠擺脫過去的陰影並不容易, 也必需令出很大的勇氣和努力。
SE 於 2010-11-11 12:51 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
SamEng 於 2010-11-10 02:49 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
rubymant1025 於 2010-11-10 05:18 AM 發表:
To man_BJ
 
好多謝妳既留言, 不過事過境遷...我就唔係咁想提返唔開心既事~加上我已經好少上網~~
恐怕幫唔到妳, 真係唔好意思了
 
當時有一位朋友講得好o岩的, 香港人係好鍾意睇人折墮, 將快樂建築o係人地o既痛苦之上...
更什既係, 亦有好多香港人鍾意趕狗入窮巷......經過今次事件我學到好多野, 而我自己固然有錯,
但呢件事指責 / 為責罵而責罵既人係咪真係好似聖人咁呢?
 
 
亦有朋友講得好岩, 人誰無過? 但最重要既係, 過而改之...
[ 返回 rubymant1025 的個人主頁 ]