訪客留言 (361)
rubymant1025 於 2010-11-10 05:11 AM 發表:
thx SE助手
我亦好多謝你同SE既支持
 
其實一個人做錯事, 要企返起身面對群眾的確係一件好難既事~
不過只要做想自己做既事而唔危害其他人, 我覺得係做得過既 ^^
SE助手 於 2010-11-10 01:22 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
man_BJ 於 2010-10-31 11:23 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
rubymant1025 於 2010-10-30 02:16 AM 發表:
Thx SE, and I will keep it on, from my heart ^^
SE 於 2010-10-23 01:02 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
jaff334 於 2010-10-22 03:39 AM 發表:
cm=>
rubymant1025 於 2010-09-24 02:47 AM 發表:
我FACEBOOK被BLOCK >"<
暫時都無FACEBOOK...
s031429 於 2010-09-24 02:09 AM 發表:
你有冇fb
如果有既話
你就add我啦
fantasy_reita00@hotmail.com
kellykl113 於 2010-09-23 07:54 PM 發表:
CM;D
Add oil (!)
rubymant1025 於 2010-09-23 03:02 PM 發表:
我無乜打Blog嘛 ^^
同埋我少左上網...
[ 返回 rubymant1025 的個人主頁 ]