訪客留言 (361)
chankachun93 於 2010-05-06 02:18 PM 發表:
我回應你那句18-2X的男士支持RUBY
和指RUBY外表那句
有看錯什麼嗎?
karen 於 2010-05-06 02:16 PM 發表:
chankachun93   你誤會左我既意思!
你睇多次我果篇留言先...
karen 於 2010-05-06 02:10 PM 發表:
首先bb系咪真系不停改名我地根本冇方法去証實...
因為我同我既朋友有時系人地屋企都係用返自己名黎上網留言等等..
旦系用既都系同一個ip...咁唔通又係同一個人?
而且可能佢有兄弟姊妹...
我地冇方法去証實到底係咪同一個人..
就算係同一個人..佢中意用唔同名我地阻唔到...
 
我之所以叫你地唔好話bb係咪同一個人而又不停轉名..
係因為之前因為一d事我比人屈..而我果排又係朋友到住..
我同我朋友同埋同一部電腦[同一ip]上網同返d網友講係佢地誤會我..
我朋友亦話做我証人...但係就因為係同一個ip
佢地就話我同我朋友只係不停轉名..根本就係同一個人係到幫自己..
就算我講埋可以影相做証..佢地都只會話我搵個人黎扮野..
 
所以bb係咪真係不停轉名而又係同一個人根本冇得証實....
chankachun93 於 2010-05-06 08:43 AM 發表:
RE KAREN
我都唔係好同意你指既1X-2X男士才支持RUBY
假如有人只是因為RUBY的外表才來發言
他們的發言只會是"受遘嗎","很想X你喔"(X是粗口,自行聯想)
而只有真正明白事理既人先會肯花咁多口水支持到底
身為一個受過教育既人,見到有人"粗口四濺","歪理橫行"
當然要站出來據理力爭
引用某著名英國文學家的話
"rock can break my bones, but words can't"
我唔知你地次次來嘈為左咩
但如果你們是想以文字攻擊人
那我勸你們省點口水吧
LKA13 於 2010-05-06 08:09 AM 發表:
你唔再理我
Vincent1984 於 2010-05-06 03:10 AM 發表:
一個人做錯左無錯就係做錯左, 但係其他人會唔會有寬恕心呢咁就唔知喇。
我撐佢唔係佢外表, 而係我覺得十幾歲總會有唔經大腦做錯野既時候......
又老實講, 對我呢d老人家黎講,其實真係好小事。

問題係你可唔可以做到真正去寬恕人?
不過我相信呢度都無乜幾個會做到。但至少o係我眼中,板主曾經有勇氣去道歉過 (勿論錯別字、錯文法之類...) 呢個我已經收貨!!!
Vincent1984 於 2010-05-06 03:04 AM 發表:
Karen
有時候有d野係人必自重而後人重之, 無錯Ruby其身不正 / 唔尊重人在先係佢唔岩。
勿論有無誠意, 點都叫做鼓起勇氣道過歉 (當然其他人收唔收貨又係另外一回事啦)
之但係爆粗鬧人果位, 好幾次俾本人串柒到佢收皮, 之後又改過名再串過...
咩大西田、Audery、Alex、BB全部都係同一人!!!
 
我覺得後者唔只唔尊重前者, 什至得罪哂睇唔過眼BB果d網友。
咁當然佢要屌要打的確係奈佢唔何, 係吹佢唔漲, 不過正正反映左呢d人
真係一名精神分裂既自閉弱能兒, 除滿口粗言穢語外, 連基本尊重人寬恕人都唔撚識,
抵俾其他人屌鳩佢咖啵!!!
 
呢d人就真係成世都係污點喇, 他朝俾人收皮既時候就真係好笑喇。
我都係果句啦弱能兒, 「皮我實收, 不過唔係而家啵 (恥笑) 」
工程師 於 2010-05-06 01:40 AM 發表:
Also,
 
Even a retard can realize that they are the same person, because they are so damn rude.
 
unless you are saying excessive inbreeding caused them to behave the same way
工程師 於 2010-05-06 01:22 AM 發表:
karen: 
 
我緊係有證據啦... 個幾個人緊係用同一個IP啦.Even if it's the same family, heh, we've narrowed down to a few people.
 
to track someone down isn't that hard, so please keep what you say on this blog RESPONSIBLE.
 
I've kept a history of all IPs of anyone who've left a comment already.  so if I need to find duplicates, I can just run my program
s031429 於 2010-05-06 01:10 AM 發表:
其實我一直都有留意依件事
無論去到邊
都有人講緊依件事
但我好想講既係
雖然可能ruby起依件事上面係處理得唔好
但我真係覺得佢係冇惡意
而我又覺得點解大家要咁執著依件事呢
每個人都有自己既想法
點解你地唔認同ruby就話人地既想法同做法係錯呢
我覺得岩同錯只係觀點與角度
更何況咁多人去蝦一個女仔
我覺得你地更加過份
希望你地會好好反省自己所做過既事
[ 返回 rubymant1025 的個人主頁 ]