訪客留言 (361)
karen 於 2010-05-05 11:27 PM 發表:
我有1個問題...點解依家出黎撐ruby既個個都系18-2x歲?
再加上ruby佢既打扮..行為..我本人覺得佢除左係一名港女..
仲係一名幾開放既女仔@v@
 
我覺得你地幾位男仕唔好再同bb嘈...
慢慢件事就會淡..你地愈幫ruby只會愈多人講..
件事只會沒完沒了...
 
我吾系幫ruby..因為我覺得佢係呢件事上做得真係太過份..
道歉亦無誠意..但係見到你地幾個男仔同一個bb嘈
 
咁你地諗下一直唔出聲但係有留意既個qooza既人會點諗?
ruby搵人撐?   仲要個個系18-2x既男仔...係咪搵個身出黎搵人撐咖..
 
所以再嘈落去只會愈黎愈多人留意佢..
佢再做錯少少野又會比人話...
咁樣你地係最大既兇手...因為你地令件事沒完沒了..
 
 
在此..我亦想ruby你真系好好咁諗下自己做過既野..
依家呢段時間你最好就做咩之前都諗下先..
如果唔係又有野比人話..
andyxko123 於 2010-05-05 08:22 PM 發表:
hey here?
s031429 於 2010-05-05 07:46 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
LibertMok 於 2010-05-05 07:12 PM 發表:
善意評論一個人,想佢改善,先係有作用
 
人身攻擊,得個屌字,有邊個唔識呀?
 
好心啦,作為一個人,你老母生到你咁大個
 
個腦都仲係咁萌塞既?..仲係成個小學雞咁亂叼人?_?
 
多角度思考下丫ma^w^
 
做咩要單角度令到自己入左個死胡同
 
除左一幅牆,就乜都睇唔到@_@
 
睇唔到牆上既窗出面既世界0w0''
 
嘗試代入唔同既角度諗下
 
當時人同你地呢班評論佢既人
 
有時有d野,錯左,就係錯左,道左歉講左sor可能都無咩作用
 
但係時隔左咁耐,有d人都仲要追殺人地
 
一個插,2個插,第3個又跟住插插插插插!!
 
但係有d人連自己插乜都唔知
 
咁多時間,留返黎溫書睇書好過啦
 
.
.
.
~心可挽乎命,最要存仁道;命實造於心,吉凶惟人召~
 
黑心的人,係唔會有好下場
 
 
 
LibertMok 於 2010-05-05 06:55 PM 發表:
如果人地真係出街比人打撚死左,第一個就入你數
LibertMok 於 2010-05-05 06:53 PM 發表:
咁你有冇係報紙見到某某港女趙x萍比人打撚死左-3-?
 
好似你呢d得個係網上亂吠既人,大把~
 
把口就好似同個屎眼倒轉左生咁,得個屌字
 
係呀,無人阻到你
 
阻你果個都晒左自己時間啦^_^
 
睇你係到屌空氣?____?
 
喂喂,係勁不如真人除褲屌呀
 
除褲屌空氣,Woooowow~
好想睇下呀A_A
Vincent1984 於 2010-05-05 06:42 PM 發表:
搵人公開BB個 IP 啦
Vincent1984 於 2010-05-05 06:40 PM 發表:
咁又係呀, 唔撚知邊個俾人串撚返轉頭,
唔撚夠人講之後叫人去死呢垃圾~~
你變咁多個名無撚用咖啵 「大兮田」
 
都話d「網路英雄」唔撚夠人玩就一輪咀粗口咖啦~~
嘈其他人又唔撚柒敢喎, 真係好「火羅」呀人格分裂垃圾!!
講就大大聲, 出到街呢挺廢人邊撚敢郁手呀!!
你人生無污點既, 係人都會做撚錯事, 你會無咖囉戇鳩仔!!
 
睇撚死你最多咪十幾歲果d白痴潮童??
Qooza唔岩你玩呀, 返屋企打飛機啦
BB 於 2010-05-05 06:24 PM 發表:
宜家擺明係度插佢,你地奈我咩何?
咁既女出街比人打撚死
!
andyxko123 於 2010-05-05 05:47 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 rubymant1025 的個人主頁 ]