訪客留言 (361)
LibertMok 於 2010-05-05 04:19 PM 發表:
其實我係度諗,D人係咪會嘈到會考完 OR 會考放榜先會停
LibertMok 於 2010-05-05 04:13 PM 發表:
 
(以下係串果d無理插當時人既人*-w-'')
LibertMok 於 2010-05-05 04:05 PM 發表:
re:路人甲
 
算吧啦,有d人既智商..可能同佢本身年齡有好大既出入呢a_a
 
有時唔係好明,d人踩左人地咁多腳都唔收手,人地講n次sor都無用
 
咁即係想人去死a_a??..黑心的人也
 
「心可挽乎命,最要存仁道;命實造於心,吉凶惟人召」
 
做人呢,留返個落台階比人,黑心、對人殘忍,對自己都唔係好架
路人甲 於 2010-05-05 03:51 PM 發表:
真真假假假假真真, 其實唔重要,
最重要的原來反映香港人唔只鍾意睇人仆街...
仲好鍾意睇人仆街之餘玩精神分裂踩多幾十腳,
驚死人地死唔去, 係都要整死人為止。
真係影衰我地d香港人丫!!!
路人甲 於 2010-05-05 03:44 PM 發表:
工程師, 而家d人就係食飽飯無屎柯...睇佢頂盡咪12、13歲果d潮童黎!!
路人甲 於 2010-05-05 03:37 PM 發表:
d 人嘈得好攪笑, 出動到話人假的。
 
不過係真係假唔重要, 反正都俾人發現左呢度!!!
 
 
 
BB算吧啦你, 唔道歉又俾你話, 道歉你又恥笑人。
可唔可笑d呀你?!
路人甲 於 2010-05-05 02:46 PM 發表:
re:BB
其實你一直淺踏人,用意何在?
你知唔知自已做緊咩...?人地點又如何?.
我想講一切與你無關...d人憎佢、恨佢、討厭佢!
so what?又點呀?...唔好天真啦,,做反自已應做o既野!
多一事不如少一事,做好自已本份吧!
加上你應該去學識尊重別人...善良o既評論我相信ruby係會接受..
但你連尊重都唔識..我覺得你唔應該去評論人,加上人誰無過?
點解唔接受人地,無人逼你接受,你唔中意咪唔好理囉,點解係要追住人地黎鬧?
係要一直攻擊人地?
雖然人地條片有自已做得唔好o既地方,但我相信無人係無錯...只要肯改,有咩問題?
你味做錯過?你中意del人咪del囉,,,,唔需要講出聲,我都相信佢唔想要你依個好友..
一d都唔識去關心..幫助o既朋友,要黎做乜?
最後提醒,請你做每事都三思以後行!
karen 於 2010-05-05 02:44 PM 發表:
工程師點解你話人地用唔同名?
你睇左ip知道係同一個人?
做咩都好講下証據^^
 
仲有...就算真系同一部電腦唔可以係屋企有兄弟姊妹?
唔通成家人同埋同一個電腦就要同埋同一個名?
你真系好搞笑!
工程師 於 2010-05-05 02:32 PM 發表:
要批評,就用同一個名,唔無扮幾個人嚟俾信心自己... 你咁樣重差過Ruby
工程師 於 2010-05-05 02:28 PM 發表:
但係我其實唔mind 㗎,精神分裂既人真係有好多。 睇度啲人扮神扮鬼幾有意思㗎
[ 返回 rubymant1025 的個人主頁 ]