訪客留言 (361)
|
|
工程師 於 2010-05-05 02:16 PM 發表:
BB (Alex, Anduey...) 都叫jor你唔無係度玩㗎啦....
but so fun to see so many identities here
|
|
|
BB 於 2010-05-05 02:12 PM 發表:
因為你,所以連FB都DELETE埋你,低能兒童!
|
|
|
BB 於 2010-05-05 02:11 PM 發表:
唔該你食蕉啦,RUBY!
你就算打幾多SORRY都冇用,因為大部人都唔會原諒你, 就算講對唔住都冇用,因為你既可恥既行為都令人有個深刻印象, 你永遠只會帶住呢個污點做人,你返唔到轉頭! |
|
|
工程師 於 2010-05-05 02:09 PM 發表:
全香港都識ge Ruby 姐 and Jiji
Don't talk to yourself =). I'm watching
|
|
|
Mr 於 2010-05-05 02:02 PM 發表:
你地班友 點解仲要蛋雞裡挑骨頭??
之前又話人地冇道歉...易家道完歉又嘈三嘈四...你地班友想點阿? 唔好影衰香港人啦....大陸落黎??? 件事都過左咁耐 仲講黎做咩???你地顧掂自己先好話人啦 自己未搞掂自己就走出黎嘈呢樣果樣0_0" 搞屎棍既咪你班傻仔囉^__^"自以為事??博乜??係到扮晒野~0~ 道歉又係同你道..你有咩資格去批評佤0 番去讀多幾年書啦 晒咁多時間係到搞三搞四^0^ |
|
|
karen 於 2010-05-05 12:42 PM 發表:
你打道歉信都無誠意...你講到你既英文咁叻...不如你用英文打道歉信啦!
因為你果篇咁既道歉信真係完全感覺唔到你有任何既誠意...
中國人...母語都未學好就唔好學人講外語!
中文文法又差...連用母語講野都詞不達意...
你果陣甘正經咁話會考果陣見到既老師講既英文有幾差...
咁你就用返果陣既正經黎打返一篇好既道歉信出黎!!! |
|
kenkwan 於 2010-05-05 12:25 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
chankachun93 於 2010-05-05 10:47 AM 發表:
第五句應該係
你都get唔到,咁唔文能力差既就唔係ruby
打太快,漏左
|
|
chankachun93 於 2010-05-05 10:44 AM 發表:
RE:全香港都識ge ruby姐
我唔係好認同你話"唔"和"吾"的講法
在網上留言最緊要明白意思
如果ruby打"對吾住"
你都get唔到,咁語文能力既就唔係ruby
係你啦
網上向來流行一句說話
"你認真就輸了"
全無惡意,純表達意見
|
|
|
ruby 於 2010-05-05 05:40 AM 發表:
ruby,,睇到你知道自己錯...我覺得你好慘...比人踩到上哂心口'
唉....我其實英文名都叫ruby ge...但係...因為個個fd係度串我,,,我就逼住要改英文名,,我覺得用住ruby e個名直頭係好羞恥..但係...算la...其實你都好慘,,講真..個個都有錯,,聖人都有錯la...人誰mo過?!?!睇左你自己打d野,,睇到我自己想喊...5好5開心...hope件事快d淡哂..大家快d忘記la!!
5好5開心la:)
+油+油!!!!x)
|
[ 發表留言 ]