訪客留言 (361)
|
|
s031429 於 2010-05-05 04:27 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
s031429 於 2010-05-05 04:08 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
s031429 於 2010-05-05 04:07 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
|
路人甲 於 2010-05-05 03:18 AM 發表:
Support U, RUBY
Hope ur HKCEE sucess
|
|
fatboy_b 於 2010-05-05 02:18 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
|
abc 於 2010-05-05 01:56 AM 發表:
你拍片唔係唔得,你都有你自由。但你都未係一個expert或未清楚0個D事情時就唔好教人啦!讀好D書先啦!做個有修養既人。
|
|
|
I suppot Ruby 於 2010-05-05 12:36 AM 發表:
Wuby 加油呀!
得閒教我拍片片^^ Hope that you could take care OF yourself! ^3^
|
|
|
michael 於 2010-05-05 12:20 AM 發表:
希望人地搵你唔到∼∼∼支持你
|
|
Fs629 於 2010-05-04 11:40 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
pigpig56 於 2010-05-04 11:19 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
[ 發表留言 ]