訪客留言 (361)
|
|
rubymant1025 於 2010-05-03 02:42 AM 發表:
sing
謝謝你...我會努力的 :)
|
|
|
sing 於 2010-05-03 02:37 AM 發表:
你真係ruby??? 如果係就加油^^知錯能改
|
|
andyxko123 於 2010-05-03 02:34 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
|
Patrick Wong 於 2010-05-03 02:19 AM 發表:
SUPPORT U
|
|
ssh200513457 於 2010-05-03 02:14 AM 發表:
支持你~~
你真係個好勇敢既女仔
唔駛理其他人點講架~
做番你自己
keep walking!
|
|
Vincent1984 於 2010-05-03 02:11 AM 發表:
能夠做到知錯能改, 已經唔話得
點都好, 支持妳
|
|
rubymant1025 於 2010-05-03 02:06 AM 發表:
多謝妳 ♥ 但我某程度上系做錯, 亦多謝大家對我ge支持 :]
我吾想支持我ge人失望...anyway, thx ::♥
|
|
|
MOA 於 2010-05-03 02:00 AM 發表:
其實你冇必要甘做呀,,,
你都冇做錯
何必比D無聊人插幾下就覺得自己錯哂
點都好 你加油啦
|
|
rubymant1025 於 2010-05-03 01:56 AM 發表:
thanks for your opinion, I will take care myself ♥
|
|
|
andy 於 2010-05-03 01:54 AM 發表:
TAKE CARE...
|
[ 發表留言 ]