訪客留言 (17)
ruei627 於 2011-03-08 08:28 PM 發表:
瘦温即係肥温-.-...李皞改架
crystal820 於 2011-03-08 08:00 PM 發表:
蘂蘂(k)
都係咁叫好聽D我覺得;)
my darling
siusui_v 於 2011-03-08 07:59 PM 發表:
邊個係瘦溫- -
ruei627 於 2011-03-08 07:19 PM 發表:
其實ruei係瘦温改架...d人叫下叫下叫慣左
我冇貪新忘舊xp
siusui_v 於 2011-03-08 06:32 PM 發表:
千千<3"
定系貪新忘舊的ruei ;p?
ruei627 於 2011-03-08 05:29 PM 發表:
免耳很萌的說
ct961007 於 2011-03-07 10:51 PM 發表:
WoW~~~
Ruei~~I see U~~~xp
[ 返回 ruei627 的個人主頁 ]