訪客留言 (275)
kanlovedong 於 2009-10-20 08:36 PM 發表:
串你d咩.笑=]
yanken 於 2009-10-20 08:09 PM 發表:
留cm!咪串
kanlovedong 於 2009-10-19 11:02 PM 發表:
`COMM3NT;(!)< 3'
kanlovedong 於 2009-10-19 10:57 PM 發表:
哥仔=]冇話你講d野是有罪(!)想講你打錯字囉;笑
yanken 於 2009-10-19 07:20 PM 發表:
 細佬!我留言是没有罪.....留cm
kanlovedong 於 2009-10-19 06:21 PM 發表:
跟我講野?!
yanken 於 2009-10-19 01:47 PM 發表:
無言
kanlovedong 於 2009-10-19 06:40 AM 發表:
;嘻
yanken 於 2009-10-18 08:04 PM 發表:
我真希望!令你在刺上反Q.....如有要求的話。咩都唔重要......我只想令你日日開心/上反Q   做反小學開心果個你....我咩都可以唔要同咩都放棄!我只想令你日日開心D
 
kanlovedong 於 2009-10-18 11:48 AM 發表:
無言
[ 返回 s064034 的個人主頁 ]