訪客留言 (110)
|
|
angel1996327 於 2008-09-08 01:30 PM 發表:
我黎比CM仔你嫁
要繼續黎我個BLOG呀!!~
|
|
MCmmcc 於 2008-09-03 04:09 PM 發表:
咩樹?我識你嫁咩-3-'?算~送你一個cm仔...
|
|
tlappui123 於 2008-09-01 08:12 PM 發表:
哇~嘩~哇___咩事呀!有個CM飛左去你個Qooza到喎@v@算啦個CM就比你做見面禮啦
|
|
vanessa405 於 2008-09-01 01:30 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
mandy6d20 於 2008-08-31 05:37 PM 發表:
傻雞,哈囉~~
|
|
hang614 於 2008-08-30 06:51 PM 發表:
你好嗎~^^
我來了~^^
就在這留下我的
第1個cm吧
嘻xp..
|
|
kaysea24 於 2008-08-29 09:38 PM 發表:
CMCM FOR YOU
|
|
yws022009 於 2008-08-29 09:14 PM 發表:
CM~
送返個俾你'`
|
|
carman0814 於 2008-08-28 03:47 PM 發表:
CM:]回禮
|
|
ckayu74107 於 2008-08-26 08:38 PM 發表:
路過""
cm 4 u``
|
[ 發表留言 ]