訪客留言 (228)
LemonTea412 於 2009-05-03 06:57 PM 發表:
 
cMcM;))
要回喔:))
Jes2ica 於 2009-05-03 05:58 PM 發表:
吾好玩電話就ok na =]
BeTTy531 於 2009-05-03 05:44 PM 發表:
comment''
Jes2ica 於 2009-05-03 05:09 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
qiong 於 2009-05-03 11:36 AM 發表:
路過滴`._.v
送個cM仔比尒na`xD
c0mm3nt`@_@
siuk1224 於 2009-05-03 11:30 AM 發表:
哈哈`我又黎lu~ 嘻`-v-
送個cM仔比尒na`xD
c0mm3nt`@_@
DEQueenieG 於 2009-05-03 02:50 AM 發表:
...識啊..你讀個利記架..
   我同你同班果.....你係黃偉侖痳....吾記得喇...
kirsty820 於 2009-05-03 12:19 AM 發表:
CM=] 
pou_1114 於 2009-05-02 11:19 PM 發表:
m0re luv;=]
wasabi_502 於 2009-05-02 06:09 PM 發表:
*Comm2nt"
*Comm2nt"
*Comm2nt"
*Comm2nt"
[ 返回 saber123 的個人主頁 ]