訪客留言 (17)
死樣柒 於 2010-03-04 04:28 PM 發表:
 你好撚樣衰呀,比人飛,死柒頭,染到比人飛~~
xox 於 2010-02-14 12:29 AM 發表:
 你好黑人ar.
diana_bo_yan 於 2010-02-06 12:53 PM 發表:
喂,開你個日誌la.......
diana_bo_yan 於 2010-01-29 03:52 PM 發表:
c0mm3nt!!!
c_baby 於 2010-01-28 07:07 PM 發表:
 你估下我係邊個- -'
     估得中就請你食要軟糖^_^  
           要 回  l   o
                 c0mm3nT
                     BY":〞軟糖﹋ 。╯
c_baby 於 2010-01-28 07:03 PM 發表:
  回  l   o
  c0mm3nT
    BY":
polly1314025 於 2010-01-27 07:18 PM 發表:
hihi me is...ar>.<
 
[ 返回 sacps041084 的個人主頁 ]